Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Судді Херсонщини обговорили питання ефективної комунікації та актуальних технік вирішення спорів   

19 липня 2019, 10:54

Етапи спілкування, помилки в комунікації, стратегії пом’якшення конфліктів,  - про все це та,  навіть більше, говорили  під час першого дня роботи тренінгу для голів судів Херсонської області “Ефективне спілкування та вирішення конфліктів” в м. Херсоні, який проводиться за ініціативою голови Херсонського апеляційного суду Олександра Коровайка на запит Національної школи суддів України за сприяння Канадсько-українського Проекту підтримки судової реформи та із залученням досвідченого тренера.

18 липня 2019 року, відкриваючи захід, ректор Національної школи суддів України Микола Оніщук, голова Херсонського апеляційного суду Олександр Коровайко, експерт з питань судової реформи Валерія Кохан привітали учасників тренінгу і побажали цікавого спілкування та плідної роботи.

Під час вітальної промови Микола Васильович, зокрема, звернув увагу на необхідність постійної актуалізації знань, розвитку навичок та вмінь суддів, розповів про ті навчальні заходи, які проводяться Національною школою суддів України задля забезпечення підтримання суддями кваліфікації, надання суддівським колективам методичної допомоги  з різних питань: не лише щодо професійного розвитку, але і з  питань організації повсякденної діяльності, спілкування в колективах, комунікаційних напрямів діяльності тощо.

 

Олександр Коровайко також наголосив, що важливими складовими ефективної взаємодії суддів у своїх колективах, зі сторонами процесу, суспільством та представниками мас-медіа є навички спілкування, знання основних принципів комунікації, правильного вибору лінії поведінки за різних обставин.

 

Голови місцевих судів Херсонської області разом із тренером Віталієм Чубаєм відпрацювали низку питань ефективного спілкування, зокрема, визначили, з яких компонентів та етапів складається спілкування, обговорили найпоширеніші помилки в спілкуванні та способи їх запобігання, окреслили алгоритми двостороннього спілкування.

Під час виконання індивідуальних та групових завдань учасники тренінгу з’ясували умови застосування таких методик як «ухилення», «напад», «пристосування»,  «компроміс», «співпраця» при визначенні основної поведінки в конфлікті, способи пом’якшення конфліктів тощо.

Під час жвавої  роботи тренінгу, виконання завдань, спільного обговорення результатів і перевірки помилок учасники заходу засвоїли чимало корисного і практичного  матеріалу, отримали рекомендації щодо подальшого використання методик у повсякденному житті та під час здійснення професійної діяльності.

За повідомленням прес-служби суду