Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування громадян – відвідувачів суду щодо якості та ефективності роботи Рівненського апеляційного господарського суду
(квітень–червень 2018 року)
Опитування розроблене та рекомендоване робочою групою з розробки системи оцінювання якості роботи суду за підтримки Проекту USAID «Справедливе правосуддя».
89,7% респондентів в цілому оцінили якість роботи Рівненського апеляційного господарського суду на «добре» (30,8%) та «відмінно» (59,0%), 10,3 % опитаних – на «задовільно», на «погано» та «дуже погано» не оцінив жоден з опитуваних.
За 5-бальною шкалою середня оцінка якості роботи суду становить 4,5 бали.
Загальні показники якості, середній бал:
Сприйняття роботи, середній бал:
Слід також зазначити, що усі респонденти заперечили наявність судових засідань, які не відбулися через неналежну організацію роботи суду. Такий 100-відсотковий показний свідчить про намагання суддів Рівненського апеляційного господарського суду докладати усіх зусиль не лише заради доступу сторін до правосуддя, а й дотримання строків розгляду справ, передбачений процесуальним законодавством.
На питання, «Які конкретні зміни, на Ваш погляд, необхідні для покращення роботи суду сьогодні?» відповіли лише 4 опитаних, зазначивши таке:
Для респондентів, які висловили свої побажання та зауваження, а також для усіх відвідувачів суду, повідомляємо:
Проте, зважаючи на слушне зауваження відвідувача, респондетна опитування, розглядається питання розміщення вказівника розташувань залів засідань.
З детальними показниками анкетування можна ознайомитися за ПОСИЛАННЯМ.
За повідомленням прес-служби суду