Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Господарський суд Хмельницької області оприлюднив результати опитування громадян- відвідувачів суду  

04 липня 2018, 11:45

У господарському суді Хмельницької області з 18 по 22 червня 2018 року було проведено анонімне опитування громадян щодо ефективності роботи суду з метою розвитку діалогу між судовою владою та суспільством, підвищення довіри громадян до суду, вдосконалення організації роботи суду.

Відвідувачі суду мали можливість заповнити анкети, в яких їм було запропоновано оцінити якість роботи суду, доступ та повноту інформації на стендах та на веб-сторінці суду в Інтернеті, роботу працівників апарату суду тощо.

Зокрема, учасникам опитування було запропоновано оцінити зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність умов для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та охайність приміщень суду тощо); повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації на офіційних веб-ресурсах тощо); ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність отримання повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість затримки/перенесення судових слухань тощо).

Крім того, громадяни – відвідувачі суду мали можливість відповісти на низку питань щодо відношення суддів та працівників апарату суду до відвідувачів, довіри самих громадян до судової влади взагалі.

Усього в опитуванні взяли участь 26 громадян - відвідувачів суду. Аналіз результатів опитування показав наступні результати.

Більша частина опитаних осіб оцінили зручність умов перебування у суді на „добре” та „відмінно” - 65%, деякі відвідувачі вказали на недоліки, такі як відсутність гардеробу і камери схову (примітка: нагадуємо, що камери схову знаходяться на першому поверсі біля пункту пропуску до суду), незручність користування вбиральнями, відсутність письмового столу біля канцелярії. Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду була оцінена як доступна (92%). Задоволені ефективністю організації роботи суду 88% відвідувачів. Рівнем професіоналізму працівників апарату та їх ставленням до відвідувачів залишились задоволені 96% опитаних.

Серед пропозицій щодо організації діяльності суду відвідувачі зазначили про можливість користування бездротовим інтернетом Wi-Fi. Приємно відзначити, що деякі відвідувачі наголосили на найвищому рівні якості роботи суду та професійності апарату.

Аналізуючи інформацію, отриману під час проведення опитування громадян - відвідувачів суду, слід зазначити, що відмічений достатній рівень зручності умов перебування громадян у суді, ефективності організації роботи суду, а також повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів. Таким чином, більшість респондентів вважають достатнім обсяг інформації, який розміщений на стендах у приміщенні суду та на веб-сайті суду. Щодо думки громадян про незалежність та неупередженість суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду - вона також є досить позитивною.

 

За повідомленням прес-служби суду