Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Полтавський окружний адміністративний суд оприлюднив аналіз результатів оцінювання роботи суду за модулем «Задоволеність роботою суду учасниками провадження»

15 червня 2018, 14:26

Протягом травня – червня 2018 року з метою оцінки якості та ефективності роботи суду у Полтавському окружному адміністративному суді проводилось опитування учасників судових проваджень.

Форма опитування, затверджена рішенням Ради суддів України № 28 від 2 квітня 2015 року містила в переважній більшості закриті запитання, тобто такі, що містять визначені варіанти відповідей, та кілька відкритих запитань, на ці запитання респонденти надавали відповіді в довільній формі.

Запитання були розподілені за блоками.

Блок 1. Загальні характеристики респондента: вік, стать, процесуальний статус, тощо.

За результатами вивчення та узагальнення відомостей анкет встановлено, що вік опитуваних становив: 18-25 років – 21%, 26-39 років – 57%, 40-59 років – 21%. Рівень освіти: базова вища – 14%, повна вища – 79%. Вища юридична освіта наявна у 57% респондентів. Із загальної кількості опитуваних 64% становили чоловіки та 36% - жінки. 64% опитаних проживає в населеному пункті, де розташований суд, тобто у м. Полтаві.

54% у суді представляють особисто себе, 31% - іншу особу (є адвокатом, юрист – консультом), інше – 15%.

Вперше приймали участь у судовому процесі 29% опитаних, від 2 до 5 разів перебували у суді 36%, 6 і більше разів – 36%.

Ступінь обізнаності з роботою судів та суддів у цілому: 21% - загалом обізнані, 71% - цілком обізнані.

Респонденти оцінювали якість роботи суду за 5 - ти бальною шкалою (1-дуже погано, 5 – відмінно). Відповіді розподілились таким чином: 3 бали - 7%, 4 бали - 7%, 5 балів- 86%.

Блок 2. Основна частина опитувальника містила запитання, що згруповані за вимірами якості: умови перебування у суді, повнота, доступність інформації, своєчасність судового розгляду, якість роботи працівників апарату суду та суддів, сприйняття мотивованості та зрозумілості судового рішення.

Щодо доступності суду, то 79% опитуваних легко знайшли будівлю суду, а 69% зазначили, що досить зручно паркувати автомобіль. 86% не зазнавали перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони. 93% опитуваних зазначили, що завжди вдавалось додзвонитися до суду та отримати потрібну інформацію, а 86% - що графік роботи канцелярії суду давав можливість вчасно та безперешкодно вирішувати справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення тощо).

Щодо зручності та комфортності перебування у суді, то 93% зазначило, що достатньо зручних місць для очікування, оформлення документів та підготовки до засідання. 100% вказали, що є вільний доступ до побутових приміщень, а 93% відмітили їх чистоту та прибраність.

Щодо повноти та ясності інформації, то 92% вважають, що в суді зручно розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв), а 86%  висловились з приводу зручного розташування кабінетів, залів судових засідань та інших приміщень. Задовольняє інформація в суді щодо справ, призначених до розгляду – 93%; зразків документів (заяв, клопотань тощо) – 86%, порядку сплати судового збору та мита, реквізити та розміри платежів – 93%. Також 93% опитаних знайшли на сторінці суду потрібну для себе інформацію.

Щодо сприйняття роботи працівників апарату суду, то 86% зазначили, що старанно працювали працівники суду та не припускали помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків. 93% вказали, що працівники апарату суду при спілкуванні виявили доброзичливість, повагу та бажання допомогти, 93% - однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу, 86% вважають, що працівники суду проявили професіоналізм, знання своєї справи.

Щодо дотримання строків судового розгляду, то 64% зазначило, що судові засідання розпочиналися вчасно, 71% вказало, що були враховані їх побажання при призначенні дня та часу засідання. 86% вчасно отримували повістки та повідомлення про розгляд справи, а 64% вважають обґрунтованими затримки/перенесення слухань у розгляді їхньої справи.

Щодо сприйняття роботи судді, відповіді були наступні. 79% вважають, що суддя, який розглядав справу був неупередженим та незалежним, 86% відзначили коректність, доброзичливість та ввічливість судді. 77% відмітили належну підготовку до справи, знання справи та надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію.

Більшість громадян вважають Полтавський окружний адміністративний суд одним із найкращих судів, серед тих, до яких їм доводилось звертатись.

За повідомленням прес-служби суду