Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Нововоронцовський райсуд Херсонської області оприлюднив результати опитування громадян

30 листопада 2017, 12:22

Протягом листопада 2017 року в суді було проведено вибіркове анонімне опитування громадян щодо якості функціонування суду. В опитуванні прийняли участь 20 громадян.

Всі опитані мали повну вищу освіту, були різної вікової категорії, статі та були жителями Нововоронцовського району.

 

Як часто Ви були учасником судового процесу?

 

В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?

Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою, якість роботи цього суду (1-дуже погано, 5-відмінно, 9-КН):

Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?

Якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію телефоном?

Достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання?

Чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв)?

Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію?

Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?

Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?

Неупередженість та незалежність (суддя не піддався зовнішньому тиску , якщо такий був)

Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?

Як Ви вважаєте, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків?

Скажіть, будь ласка, яким є Ваші враження від візиту до суду сьогодні у порівнянні з Вашими очікуваннями?

 

За повідомленням прес-служби суду