Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Державна судова адміністрація України з року в рік намагається вирішити питання щодо забезпечення справедливої оплати праці державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя.
Саме завдяки спільним із законодавчою та виконавчою владою зусиллям, вдалося досягти результату.
Нагадаємо, 11 березня Верховна Рада України ухвалила Закон України «Про внесення змін до деяких законів України щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці державних службовців на основі класифікації посад».
Цим Законом має бути встановлено:
1) тимчасово, на період дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженим Законом України "Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні" від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування, Кабінет Міністрів України може встановлювати додаткові коригуючі коефіцієнти для оплати праці державних службовців різних державних органів з урахуванням особливостей адміністративно-територіальних одиниць, на територію яких поширюється юрисдикція таких органів, а для державних службовців в апаратах (секретаріатах) судів, інших органах та установах системи правосуддя допускається встановлення також інших коефіцієнтів до посадових окладів, у тому числі за рахунок коштів спеціального фонду Державного бюджету України.
2) до законодавчого врегулювання в Законі України "Про судоустрій і статус суддів" особливостей оплати праці державних службовців в апаратах (секретаріатах) судів, інших органах та установах системи правосуддя з метою визначення розмірів посадових окладів суди, органи та установи системи правосуддя, юрисдикція яких поширюється на територію Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, відносяться до державних органів, зазначених у абзацах шостому і сьомому пункту 1 частини сьомої статті 51 цього Закону, а районні, міжрайонні, районні у містах, міські, міськрайонні суди - до державних органів, зазначених у пункті 2 частини сьомої статті 51.
Разом з тим, зміни у розмірах зарплат не стосуються працівників патронатної служби.
Тому, стратегічною ціллю (про що зазначено у прийнятому Законі) залишається впровадження механізму, пропонованого законопроектом № 6311, який забезпечить стійку незалежність судової влади та впевненість сторін у цій незалежності і найвищій кваліфікації співробітників, які беруть участь у розгляді судових справ.
Чекаємо на підпис Президента України, пильнуємо та робимо все, щоб забезпечити гідну оплату праці для працівників апаратів судів, органів та установ у системі правосуддя.