Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Як отримати довідку про доходи онлайн,- роз’яснення та покроковий алгоритм дій

10 лютого 2020, 09:33

Щорічно державними службовцями та іншими публічними посадовими особами відповідно до законодавства про державну службу та закону про протидію корупції подається Декларація про доходи та майно особи, упвноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. У 11 розділі декларації «Доходи, у тому числі подарунки», зазначаються доходи суб'єкта декларування та членів його сім'ї, які були отримані або нараховані упродовж звітного періоду. Для точного відображення інформації декларанту необхідно мати дані про його доходи.

Довідку про доходи (про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб-платників податків) фізичні особи можуть отримати в електронному вигляді на веб-порталі Державної фіскальної служби України за допомогою електронного кабінета платника, з використанням лише електронного цифрового підпису фізичної особи.
Для цього необхідно:
1️⃣ увійти до Електронного кабінету платника за адресою: http://cabinet.sfs.gov.ua або через офіційний веб-портал ДФС;
2️⃣ обрати відповідний акредитований центр сертифікації ключів (АЦСК);
3️⃣ обрати особистий електронний ключ, вибравши відповідний файл з електронного носія (USB — накопичувач, СD/DVD диск) або у відповідному каталозі на персональному ПК (Key-6.dat);
4️⃣ вказати пароль захисту та натиснути «Зчитати». Після того, як ключ буде успішно завантажено, натиснути «Увійти»;
5️⃣ обрати розділ «Заяви, запити для отримання інформації»;
6️⃣ обрати «Запит щодо отримання вiдомостей з Державного реєстру фiзичних осiб - платникiв податкiв про суми/джерела виплачених доходiв та утриманих податкiв в електронному виглядi». У запропонованій формі Запиту необхідно заповнити всі поля виділені блакитним кольором. Слід зазначити, що фізичні особи — платники податків, які отримали паспорт нового зразка, де вказано лише номер паспорта (серія відсутня), при заповненні поля «Реквізити паспортного документа» Запиту зазначають лише номер паспорта. Після заповнення натисніть «Підписати та надіслати».

Якщо при заповненні запиту були допущені помилки або не заповнено всі обов’язкові реквізити, система Електронного кабінету платника видасть інформацію про наявність некдоліків у запиті. При цьому поля, які слід виправити/заповнити будуть виділені рожевим кольором. Після коригування слід повторити спробу підпису і направлення.


Відправлений запит можна переглянути у розділі «Вхідні/вихідні документи» в особистому кабінеті. Після обробки запиту до Електронного кабінету надходить повідомлення - відповідь на запит, у якому міститься інформація про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків. Інформацію можна переглянути, зберегти або надрукувати.
Відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді за останній звітний період надаються через 60 днів після його закінчення.

За інформацією відділу планово-фінансової
діяльності, бухгалтерського обліку та звітності 

Хмельницького окружного адміністративного суду