Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Коростенський міськрайонний суд Житомирської області проаналізував ставлення відвідувачів до роботи суду

26 липня 2018, 14:32

           На виконання вимог плану комунікаційних заходів Коростенського міськрайонного суду Житомирської області на 2018 рік та з метою підвищення ефективності роботи апарату суду в період з 25 червня 2018 року до 20 липня 2018 року було проведено опитування громадян-відвідувачів суду у формі анонімного анкетування.

            В рамках опитування на інформаційних стендах, на сайті суду було розміщено оголошення про заплановане анкетування. В анкетній формі було розміщено 22 питання, які стосувалися оцінки якості роботи Коростенського міськрайонного суду Житомирської області.

            Респонденти мали змогу оцінити роботу працівників апарату суду (професіоналізм та ставлення до громадян), повноту, якість та доступність інформації (наявність інформаційних стендів, наповненість та доступність сайту суду), ефективність організації роботи суду, зручність та комфортність перебування в суді.

            Вивчення думки громадян-відвідувачів суду дає можливість дослідити рівень надання судових послуг. Отримані результати анкетного опитування будуть використані для всебічного аналізу думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення роботи судової установи. 

            Аналізуючи відомості щодо характеристики респондента стало відомо, що загалом громадяни звертались до суду:  щоб подати документи – 40 %, отримати інформацію по справі – 20 %, отримати копію рішення суду – 40%.

            Відповідно до першого блоку запитань найчастіше до Коростенського міськрайонного суду Житомирської області громадяни звертаються для того, щоб подати документи до суду. Підтвердженням є наступний графік, який поданий у процентному співвідношенні:

 

 

 

            За результатами відомостей другого блоку питань, отриманих під час проведення опитування громадян – відвідувачів суду, слід зазначити, що громадяни при зверненні до суду представляли особисто себе (є позивачем, відповідачем/третьою особою/заявником/свідком/потерпілим).

 

            Аналізуючи третій блок питань, які стосуються перебування відвідувачів з точки зору зручності і комфортності, респонденти у середньому «добре» оцінили зручності та комфортність умов перебування у суді.  Зокрема, відвідувачі оцінили перебування у будівлі суду з точки зору зручності та комфортності таким чином: «добре» – 80%;  «відмінно» – 20%.

 

 

            У четвертому блоці питань, що стосуються надання канцеларією суду інформації по зверненням,  респонденти оцінили роботу працівників канцелярії на 100% вказавши, що їм було надано всю необхідну інформацію.

 

            У п"ятому блоці питань 20 % респондентів вказали, що при зверненні до суду для отримання інформації в телефонному режимі дана інформація їм була надана, однак дозвонитись до суду їм було важко. 80% опитуваних отримали інформацію за телефоном без жодних ускладнень.

 

            Розташування та доступність інформації для відвідувачів суду були оцінені відвідувачами у шостому блоці питань, згідно яких : "добре"-60%, "відмінно"-40%.

 

            Наповненість інформаційних стендів, повнота та зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань, наявність зразків документів, реквізитів по сплаті судового збору та ін. були оцінені у сьомому блоці питань у такому співвідношенні : "добре"-40%, "відмінно"-60%.

            Отже, можна зробити висновок, що інформування відвідувачів щодо діяльності суду ведеться на достатньому рівні.

 

            80 % респондентів зазначили у восьмому блоці питань, що знайшли на web-сайті Коростенського міськрайонного суду всю необхіду інформацію. 20 % опитуваних також отримали інформацію, але вважають її неповною.

 

            У дев"ятому блоці 100 % відвідувачів зазначили, що при зверненні до суду до відділу прийому документів отримали всю необхідну допомогу від працівників відділу.

 

            Оцінюючи дотримання  судом термінів при розгляді звернень, визначених Законом України "Про звернення громадян", 80 % опитуваних вказали у десятому блоці питань про вчасність такого розгляду. 20% опитуваних з цього приводу до суду не зверталось.

 

            У такому ж процентному співвідношенні було оцінено надання відповідей на питання, які порушувались респондентами у зверненнях у 11 блоці.

 

            80 % відвідувачів у дванадцятому блоці питань вказали про вчасність отримання ними копій судових рішень. 20 % відвідувачів зазначили, що не звертались до суду з даного питання.

 

            Також, у тринадцятому блоці 100 % опитуваних вказали про отримання вичерпної допомоги з боку працівників суду при вирішенні їх питань. 

 

            У чотирнадцятому блоці питань вчасність отримання копій рішень суду з архівних справ було оцінено 80 % відвідувачів. 20 % відвідувачів вказали, що не звертались до суду з даного питання.

 

            Аналізуючи роботу працівників архівного відділу, 80% респондентів у п"ятнадцятому блоці позитивно оцінили готовність працівників надати всю необхідну допомогу при вирішенні необхідних питань. 20 % опитуваних не зверталися до зазначеного відділу.

 

            60 % відвідувачів, які безпосередньо приймали участь у судовому засіданні, у шістнадцятому блоці запитань вказали, що були вчасно проінформовані секретарем судового засідання про місце та час розгляду справи. 40 % зазначили, що не були учасниками процесу

           

            100 % відвідувачів у сімнадцятому блоці питань оцінили роботу працівників аппарату суду як сумлінну та старанну.

 

            Також респонденти мали можливість відповісти у вісімнадцятому блоці на питання чи ставляться працівники апарату суду до відвідувачів коректно та ввічливо. На це питання відповіли таким чином:«так» – 80 %, «скоріше так» – 20 %,

           

            Не виявилося претензій у відвідувачів щодо ставлення до них працівників суду незалежно від їх соціального статусу, віку, статі та рівня освіти, про що у дев"ятнадцятому блоці  вони надали 100 % позитивного відгуку.

 

 

            Аналізуючи у двадцятому блоці відповіді на питання щодо виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як професіоналізм та знання своєї справи, респонденти дали таку оцінку: «цілком добре» – 80 %, «скоріше так» – 20 %.

 

            Враховуючи вищезазначені відомості можна відзначити, що вцілому учасники анонімного опитування організацією роботи суду задоволені. 40 % опитуваних у двадцять першому блоці питань дали оцінку "відмінно", 60 % - оцінку "добре".

 

            У двадцять другому блоці питань відвідувачам було запропоновано надати свої пропозиції і зауваження щодо організації роботи суду. Аналіз наданих пропозицій показує, що громадяни бажають отримувати більше інформації про діяльність Коростенського міськрайонного суду Житомирської області на сторінках місцевої преси.

         

            Підсумовуючи результати анонімного анкетного опитування громадян - відвідувачів суду можна дійти висновку, що організація роботи апарату Коростенського міськрайонного суду Житомирської області здійснюється на достатньому рівні. Також громадяни високо оцінили відношення працівників апарату суду до відвідувачів суду.

            Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення та врахування у роботі суду, сприятимуть удосконаленню її організації та дозволять налагодити зв"язок між громадскістю та судом.

            Побажання та пропозиції учасників опитування будуть взяті до уваги з метою захисту  Коростенським міськрайонним судом Житомирської області законних прав, свобод та інтересів громадян.

За повідомленням прес-служби суду