Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Крижопільський районний суд Вінницької області оприлюднив результати опитування громадян-відвідувачів щодо якості функціонування суду

27 квітня 2018, 14:53

  

Проведено  опитування  громадян-відвідувачів щодо  якості   функціонування  суду.

            З метою  оцінки  якості  функціонування   районного  суду ,відповідно  до   рішень Ради Суддів України від  02.04.2015 №28,від 08.04.2016 №26 та  на  виконання  плану  роботи Крижопільського  районного   суду   на  перше  півріччя  2018 року , в  період  з 23 березня  по 06 квітня  2018 року  в  Крижопільському  районному  судв  Вінницької  області  проведено опитування громадян-учасників   відвідувачів  суду.

Завдання  опитування  :

 -Отримати загальне  явлення про  якість  роботи  суду.

- Виявити  рівен задоволеності  громадян умовами  перебування  в  суді.

 -Оцінити повноту,ясність да  доступність інформації для  відвідувачів суду.

 -Визначити ,як  громадяни сприймають якість  роботи судді  та  працівників  апарату  суду.

            Під  час  опитування  всім  відвідувачам  суду  пропонувалось заповнити  анонімні анкети безпосередньо в  приміщені  суду .

            Усього  в  опитуванні взяли участь  19 громадян-відвідувачів  суду,(учасників   судових проваджень)

            За  результатами  проведеного  аналізу  анкет опитування відвідувачів  Крижопільського  районного  суду  встановлено  наступні  результати:

            За  результатами  опитування  щодо  доступності  суду громадяни вважають ,що  приміщення  районного  суду легко  знайти. «Чи   зручно  у  суді  розташовані  інформаційні  стенди ,чи  достатнью  інформації на стендах  суду?» - більшість  відвідувачів  ,а  саме   майже 75%, надали відповідь - так. Однак  і   були зауваження  щодо зразків  документів  розміщених на  інформаційному  стенді.

            На  запитання   «Чи зручно  людям  з обмеженими  можливостями потрапити до суду  та  користуватися  послугами  суду?»-значний  відсоток респондентів-74% зазначили,  що  тільки  за  умови наявності  супроводжучої особи.

            На  запитання  «Чи влаштовує   Вас  графік  роботи суду  і   чи  виявили  працівники апарату  суду  доброзичливість,повагу  ,бажання  допомогти,професіоналізм?»  то  слід відмітити, що  всі  відвідувачі  суду задоволені  відношенням  працівників  суду до виконуваною  ними  роботою. На  сьогоднішній  день це  є  вагомим  показником  довіри населення  до  здійснення  судочинства  в  країні.

            На  питання  «Чи  знайшли Ви   на  сторінці суду  в  мережі інтернет  потрібну  для  Вас  інформацію?-  відповіли- так  73,7%, іноді -15.8%, ні-10,5%

            За  результатами  опитування  відвідувачів  суду   встановлено ,що  більшість  громадян  задоволені умовами перебування  в суді. Разом  з  тим відвідувачі  висловили побажання щодо покращення доступу до туалету  суду  ,збільшення  місць  для  очікування  та  встановлення  кулера  для  води.

            Питання « чи вчасно  (відповідно  до графіка  ) розпочинаються  судові  засідання,чи  вчасно Ви  отримували судові  повістки?- то  більшість  респондентів  відзначили  ,що  судові  засідання у  справах  розпочинаються  вчасно,переважна  більшість  опитуваних вчасно отримали  судові  повістки та  повідомлення  про  розгляд  справи.

            Отже, проведене  опитування дозволило виявити  проблемні організаційні питання в  діяльності  суду,які потребують вдосконалення як  для  функціонування суду як  установи так  і  покращення  задоволеності  громадян роботою  суду . важаю  доцільним  й  надалі проводити подібні  опитування відвідувачів  суду для  забезпечення  відкритості суду  ,підвищення  довіри  громадян до  правосуддя,зміцнення  авторитету  судової влади та  забезпечення вільного доступу  громадян  до інформації.

 За повідомленням прес-служби суду