Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

У Звенигородському райсуді Черкаської області проведено тренінг «Дотримання правил поведінки працівника суду, правил внутрішнього службового розпорядку державних службовців»

03 квітня 2018, 16:00

  26 березня 2018 року заступник керівника апарату Костенко Т.В. для працівників суду  провела  тренінг на тему «Дотримання правил поведінки працівника суду, правил внутрішнього службового розпорядку державних службовців»

 

 У рамках тренінгу Костенко Т.В. нагадала присутнім про правила поведінки державного службовця, а також було змодельовано ситуації, в яких слухачам необхідно було обрати правильний варіант поведінки.

 Судова влада України виконує важливі функції для українського народу, демонструючи відкритий спосіб вирішення спорів. Люди, які працюють в судовій системі, обіймають відповідальні посади та є лицем цієї гілки влади.

 

 Слід пам’ятати, що до працівників судових установ висуваються досить великі вимоги, а пересічні громадяни ставляться до них з довірою, і очікують, що вони присвятять себе справі служіння суспільству та обстоюванню його інтересів.

 

Власне тому рівень довіри суспільства до суду залежить від поведінки кожного працівника судової системи як всередині установи, так і зовні.

 

Костенко Т.В. зазначила, що у спілкуванні з іншими людьми державному службовцю необхідно проявляти розуміння та надавати допомогу, дотримуватися правових норм, діяти ефективно, відповідально та неупереджено, мати належний зовнішній вигляд та не допускати неналежної поведінки.

 


– Загальні правила поведінки працівника апарату суду ґрунтуються на доброчесності та запобіганні конфлікту інтересів у діяльності працівника суду та способів врегулювання конфлікту інтересів. Вони побудовані на нормах Конституції України, Закону України “Про правила етичної поведінки”, Закону України “Про державну службу” та “Правилах поведінки працівника суду”, затверджених рішенням Ради суддів України, принципах державної служби, спрямованих на підвищення авторитету судової системи та зміцнення репутації працівників апарату суду. – каже Тетяна Костенко

 

 

 

 

 

 

 

 

 Саме плідна праця і наполегливість кожного працівника суду створює ту картину про суд, яку сприймають оточуючі.

 

  Будь – яка організація – це люди, які в ній працюють, котрі створюють і представляють її. Наш суд, його діяльність, ефективність, його ім’я, авторитет, організаційна культура – це кожен із нас. Ми представляємо і уособлюємо наш суд своєю поведінкою, мовою та дією не тільки в будівлі суду, але і поза нею.

Діяльність кожного державного службовця, який є частиною судової системи вцілому, є надзвичайно важливою та цінною для досягнення поставленої мети та підвищення рівня довіри суспільства до суду.

 

 На завершення тренінгу Костенко Т.В. провела практичне заняття, де учасники розділилися на декілька груп та було змодельовано поведінку працівника суду під час прийому громадян, та спілкування працівника суду під час усного звернення громадян з запитом на інформацію.

 

 

За повідомленням прес-служби суду