Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Козятинський міськрайонний суд Вінницької області оприлюднив результати проведення опитування громадян - відвідувачів суду

02 квітня 2018, 10:21

Результати оцінювання роботи

Козятинського міськрайонного суду районного суду Вінницької області  

             

         Відповідно до наказу Козятинського міськрайонного суду Вінницької області № 5-од та на виконання Рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2016 року в Козятинському міськрайонному суді Вінницької області  в рамках проекту «Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи» в період з 15 березня по 25 березня 2018 року проведено базове оцінювання роботи суду з додатковим використанням окремих показників комплексного оцінювання, опитування громадян-учасників судових проваджень щодо їх задоволеністю роботою суду.

     

                  Результат анкетування  «Анкета опитування  відвідувачів щодо якості функціонування суду» (Додаток 6 Рішення РСУ №5)   

            Перший блок запитань.

         В опитуванні приймали участь респонденти віком від 18-25 років 13,34 %, віком від 26 до 39 років 40 %; віком від 40-59 років 40 %, віком 60 років – 0 %. З них 20 % респондентів чоловічої статі, 80 % - жіночої;.

        73,34 %  респондентів мають повну вищу освіту, середню і неповну середню освіту мають 13,34 %, базову вищу освіту мають 13,34 %.

   66,67 %  респондентів мають вищу юридичну освіту, та 33,34 % не мають вищої юридичної освіти.

            73,34 % опитуваних мешкають в населенному пункті за місцем розташування суду.

            Питання №6 «У суді Ви представляєте...», позивача 60%,  інша особа 40 %.

            Питання №7 «Ви вважаєте себе бідним», респонденти  відмітили 20 %.

            Питання №7 «Ви вважаєте себе нижче середнього статку», респонденти  відмітили 20 %.

            Питання №7 «Ви вважаєте себе середнього статку», респонденти  відмітили 46,67 %.

           Питання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу» 80 % респондентів відмітили «Це мій перший судовий процес»,  13,34 % респондентів зазначили «2-5 разів», 40 % респондентів зазначили «6 разів і більше».                                                                                                                                           

           

           Питання №9 «В  якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь» 80 % респондентів дали відповідь «цивільний процес», 26,67 % респондентів дали відповідь «кримінальний процес»,  26,67 % респондентів дали відповідь «адміністративний процес», 26,67 % респондентів дали відповідь «справи про адміністративні правопорушення».

        На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?» 40 % респондентів ввідмітили «розгляд справи ще не було розпочато», 60 % респондентів зазначили «справа перебуває в процесі розгляду»,  13,34 % респондентів зазначили «розгляд справи завершено ( винесень рішення)».

На запитання №11 «Який ступінь Вашої обізнаності з роботою суддів та сіддів у цілому?» 73,34 % респондентів відмітили «цілком обізнаний,  20 % респондентів зазначили «заголом обізнаний»,  6,67 % респондентів зазначили «майже не обізнаний»,  13,34% респондентів зазначили «зовсім не обізнаний».

На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи цього суду»  6,67% респондентів відмітили «1»,  6,67 % респондентів зазначили «3»,  66,67 респондентів зазначили «4», 20 % респондентів зазначили «5».

         Другий блок запитань. Доступність суду оцінювалася за 5-ти бальною шкалою ( 1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- більш-менш ( варіант: і так, і ні ), 4 – швидше так, 5 – цілком так, 9 – респондент, який користується послугами  адвоката або представляє інтереси держави.

         На запитання:                                                                      

  • «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 13,34 % зазначили «1»; 13,34%  зазначили «4»; 66,67 % зазначили «5»;  6,67 зазначили «9».

          - «чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом»  20 % зазначили «2»; 13,34 % зазначили «4»;  60% зазначили «5»;

           -«чи зручно паркувати автомобіль» —  6,67 % зазначили «2»;  9,67 % зазначили «3»;  13,34% зазначили «4»; 46,67 % зазначили «5»; 13,34 % зазначили «9».

         - «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» -  93,34 % респондентів відмітили «Ні»; 6,67 % респондентів відмітили «Так».

         -     «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами»  13,34% зазначили «1», 26,67 % зазначили «2», 6,67  % зазначили «3»; 26,67% зазначили «4», 26,67% зазначили «5».

  • «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» -  6,67% зазначили «1», 20,00 % зазначили «4»; 66,67% зазначили «5»; 6,67% зазначили «9»;

            - «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 6,67 % зазначили «1», 16,67 % зазначили «2»;  20,00 % зазначили «4»; 66,67 % зазначили «5».

            -«чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 13,34 % зазначили «1», 13,34 % зазначили «2»,  13,34 % зазначили «3», 20,00 % зазначили «4»,  13,34 зазначили «5», 33,34 % зазначили «9».

            В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»                             

Питання:         

         - чи характерно для приміщень суду: «достатність зручних місць для очікування оформлення документів, підготовки до засідання» 6,67 % зазначили «2»,  26,67 % зазначили «4», 60,00  %» зазначили «5».

          - «вільний доступ до побутових приміщень» 6,67 % зазначили «1», 6,67 % зазначили «2», 6,67 % зазначили «3», 20,00 % зазначили «4», 53,34 00 % зазначили «5».

         - «чистота та прибраність приміщень  6,67 % зазначили «1»,  13,34% зазначили «3», 26,67 % зазначили «4»,  60% зазначили «5».

         - «достатність освітлення» 6,67 % зазначили «1», 6,67% зазначили «2»,   46,67 % зазначили «4», 40,00 % зазначили «5».

             Питання № 23 «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 13,34 % зазначили «1», 40,00 % зазначили «4»,  46,67% зазначили «5».

             Питання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

  • «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 13,34 % зазначили «2», 6,67 % зазначили «3»,  20,00 % зазначили «4»; 60,00 % зазначили «5».

 

  • «правил допуску в суд та перебування в ньому» -  13,34% зазначили «1»,  6,67 % зазначили «3»,  26,67 % зазначили «4»; 53,34 % зазначили «5».

 

  • «справ, що призначені до розгляду» - 6,67 % зазначили «1»,  6,67 % зазначили «2»,  26,67 % зазначили «4»; 60,00 % зазначили «5».

 

  • «зразки документів ( заяв, клопотань тощо)» - 6,67 % зазначили «2», 6,67 % зазначили «3»,  26,67 % зазначили «4»; 60,00 % зазначили «5».

 

  • «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» 6,67 % зазначили «1», 6,67 % зазначили «3»,  33,34 % зазначили «4»;  53,34 % зазначили «5».

 

  • «Чи користуєтесь Ви сторінкою в мережі інтернет» - 60,00 % зазначили «Так», 40,00 % зазначили «Ні».

 

  • «Чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію» - 13,34 % зазначили «1», 6,67 % зазначили «2»,  20,00 % зазначили «4»;  46,67 % зазначили «5», 6,67 зазначили «9».

 

  • «Чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які б призводили б до перероблення та порушення строків?» -  6,67 % зазначили «2»,  6,67 % зазначили «3»,  26,67 % зазначили «4»;  60,00 % зазначили «5».

              Чи виявляли працівники апарату суду при  спілкуванні з Вами:

  • «Доброзичливість, повагу, бажання допомогти» -  6,67 % зазначили «1»,  6,67 % зазначили «2»,  13,34% зазначили «4»; 73,34 % зазначили «5».

 

  • «Однакове ставлення до всіх, незалежно від соціального статусу», - 6,67 % зазначили «2»,  6,67 % зазначили «3»,   13,34% зазначили «4»;  66,67 % зазначили «5».

 

 

  • «професіоналізм, знання своєї справи» - 6,67 % зазначили «2»,    20,00 % зазначили «4»;  73,34 % зазначили «5».

 

Дотримання строків судового розгляду

 

  • «Чи вчасно ( відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Ваші справі» - 13,34 % зазначили «2»,  26,67 % зазначили «3»,  33,34 % зазначили «4»;  20,00 % зазначили «5».

 

  • «Чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання» -  13,34 % зазначили «1», 20,00 % зазначили «3»,  13,34 % зазначили «4»;  40,00 % зазначили «5».

 

 

  • «Чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» - 13,34 % зазначили «2», 13,34 % зазначили «3»,  13,34 % зазначили «4»; 60,00% зазначили «5».

 

  • «Чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки( перенесення ) слухань у розгляді Вашої справи?» - 6,67 % зазначили «1»,  6,67 % зазначили «2», 20,00 % зазначили «3»;  13,34 % зазначили «4»; 46,67 % зазначили «5».

 

                                                              

Висновки та рекомендації

         На основі отриманих даних можна зробити висновки про те, що робота суду оцінюється отримувачами послуг загалом на належному рівні. Майже 3/4 респондентів в телефонному режимі отримувала необхідну інформацію. Більшість респондентів задоволені графіком роботи канцелярії. Не всі респонденти можуть собі дозволити витрати на послуги адвоката. Майже всі відвідувачі почувають себе зручно та комфортно в суді, задоволені повнотою та ясністю інформації. Оцінювання роботи працівників апарату суду респондентами є  високою. Загалом можна зробити висновок про те, що задоволеність громадян була є достатньою. 

 

За повідомленням прес-служби суду