Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Розпочалася процедура відрядження суддів до трьох судів

22 липня 2021, 12:42

Вища рада правосуддя відповідно до рішень від 20 липня 2021 року № 1617/0/15-21№ 1618/0/15-21 та № 1619/0/15-21 оголошує про початок процедури відрядження суддів до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, а саме до:

Олевського районного суду Житомирської області – 1 судді;

Першого апеляційного адміністративного суду – 5 суддів;

Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області – 2 суддів.

Судді, які виявили бажання бути відрядженими вказаних судів повинні до Вищої ради правосуддя подати такі документи:

згоду на відрядження до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, адресовану Вищій раді правосуддя, за формою згідно з додатком 1-2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами);

довідку для розгляду питання щодо відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя за формою згідно з додатком 2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами);

інші документи згідно із зазначеним у згоді на відрядження переліком, які можуть бути враховані під час вирішення питання про відрядження судді.

Судді, які виявили бажання бути відрядженими до Олевського районного суду Житомирської області, повинні подати зазначені документи до 30 липня 2021 року, а судді, які виявили бажання бути відрядженими до Першого апеляційного адміністративного суду  та Олександрійського міськрайонного суду Кіровоградської області, такі документи до Вищої ради правосуддя повинні подати протягом десяти днів (з дня оголошення про початок процедури відрядження суддів).

Документи для відрядження можуть бути подані суддею особисто до Вищої ради правосуддя за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 12-А. Час для подачі документів:

  • з понеділка по четвер з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 16 год 00 хв;
  • у п’ятницю з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 15 год 00 хв.

Також документи можна надсилати електронною поштою на адресу assistant@hcj.gov.ua.

У такому випадку документи мають бути відскановані окремими файлами у форматі PDF із зазначенням назви кожного з них. Також має бути додане відскановане у форматі PDF підтвердження про направлення оригіналів документів до Вищої ради правосуддя засобами поштового зв’язку (опис вкладення разом із розрахунковим документом).

Звертаємо увагу, що документи мають бути подані відповідно до приписів Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами), та умов, зазначених в оголошенні.