Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Особливий етикет: працівникам судів про спілкування з людьми з інвалідністю

03 грудня 2020, 15:27

Забезпечення доступності суду для громадянина, зручність в отриманні ним судових послуг, комфортне перебування відвідувача у стінах суду є одним з основних складових управління роботою суду і головним завданням ефективного адміністрування в суді.

Одне з важливих та найпростіших рішень покращення доступності суду для  людей з інвалідністю – змінити ставлення до таких відвідувачів.

           Якщо в суд звертається особа, що має інвалідність, то потрібно трактувати її в першу чергу як клієнта, який звернувся за послугою, але при цьому необхідно розуміти і володіти деякими особливостями у спілкуванні.

А головне – ставитись до людей з інвалідністю так само, як і до інших людей – з повагою.

Складовими такого відношення є:

  •  Толерантність
  •  Рівноправ’я
  •  Розуміння
  •  Шанобливість
  •  Визнання
  •  Сприйнятливість 

В середині уваги – людина. Ставитись до кожної людини з особливими потребами як до особи, яка має свої вподобання. Завжди зосереджуватись на людині, а не на її  інвалідності .

Щоб домогти працівникам судів краще розуміти особливості спількування з особами, які мають різні види порушень, розроблено та видано спеціальний буклет: ПРАЦІВНИКАМ СУДУ ПРО ОСОБЛИВИЙ ЕТИКЕТ

 

Територіальне управління Державної судової адміністрації в м. Києві