Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

70% відвідувачів Хмельницького апеляційного суду максимально високо оцінили якість його роботи – результати опитування  

24 липня 2019, 14:05

70% відвідувачів Хмельницького апеляційного суду максимально високо оцінили якість його роботи. Середня оцінка  всіма респондентами – 4,28 (за 5-ти бальною шкалою). Такими є результати опитування, яке було проведено  за технічної підтримки  Благодійної організації «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» в  рамках програми опитувань відвідувачів  судів  під час реалізації проекту «Покращення якості роботи суді Хмельницької, Вінницької та Волинської областей через проведення опитування учасників судових проваджень з використанням методології карток громадянського звітування», який здійснювався за фінансової підтримки проекту USAID «Нове правосуддя». Минулого року цей показник був на рівні 4,23 (за 5-ти бальною шкалою) (за результати опитування, проведеного з 13 по 23 березня 2018)

Оцінювались такі показники: доступність суду; зручність та комфортність перебування в суді; повнота та ясність інформації; сприйняття роботи працівників апарату суду; дотримання строків судового розгляду; сприйняття роботи суддів; судове рішення; робота системи «Електронний суд»; зміни в роботі суду порівняно з минулим роком.

Як свідчить аналіз окремих вимірів якості роботи суду найбільш високо відвідувачі суду оцінили зручність та комфортність перебування в суді (середній бал оцінювання склав 4,47) та сприйняття роботи судді (середній бал оцінювання склав 4,46), найбільш критично була оцінена якість роботи суду в частині обґрунтованості судового рішення (середній бал оцінювання склав 4,00) та дотримання термінів судового розгляду (середній бал оцінювання склав 3,97).

Під час обробки інформації, яка була отримана від відвідувачів Хмельницького апеляційного суду під час відповіді на питання щодо конкретних змін, які необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, були отримали як абсолютно позитивні відповіді на кшталт «в цьому суді все задовольняє», так і пропозиції, які відображають певні проблеми  у функціонуванні даного суду, зокрема «інформаційне табло», «додаткові працівники в канцелярію суду».

Висновки та рекомендації за результатами опитування будуть враховані для покращення якості роботи суду.

Повний текст звіту доступний за посиланням.

 

За повідомленням прес-служби суду