Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Апеляційний суд Херсонської області оприлюднив результати анонімного анкетування щодо якості надання судових послуг інформаційним центром  

25 липня 2018, 14:02

Протягом місяця в Апеляційному суді Херсонської області проводилося анонімне анкетування з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються інформаційним центром апеляційного суду, та розробки ефективних  рекомендацій щодо поліпшення судових послуг та підвищення рівня довіри громадян до судів. 

Нагадаємо, що в інфоцентрі суду можна не тільки дізнатися про стан розгляду справ, дату та час призначеного судового засідання, результати розгляду апеляційної скарги, а й отримати копії судових рішень та іншу інформацію. Крім того, кожен відвідувач суду може скористатися послугою безкоштовної підзарядки мобільних телефонів та портативних пристроїв, а також підключитися до мережі інтернет за допомогою вільного WI-FI. Отримати необхідну інформацію можна також за телефоном інфоцентру (0552) 31-60-50.

За різними показниками роботи працівників суду та судової установи загалом відвідувачі надали такі відповіді.

Отже, відвідувачі суду активно звертаються до інфоцентру та користуються відповідними послугами.

Крім того, 88,2 % респондентів активно користуються веб-сайтом апеляційного суду, і лише 5,8 % відвідувачів не було відомо про його наявність.

Отже, як свідчить анонімне анкетування відвідувачів апеляційного суду, громадяни задоволені роботою інформаційного центру суду, отримують повну та своєчасну інформацію та якісні послуги, відзначають компетентність та доброзичливість працівників суду. Не зупиняючись на досягнутих показниках роботи, Апеляційний суд Херсонської області продовжуватиме роботу над вдосконаленням якості надання судових послуг  та організації роботи суду загалом.

 

За повідомленням прес-служби суду