Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Донецьким окружним адміністративним судом в вересні 2018 року здійснено опитування відвідувачів. Опитування проводилося в приміщенні суду методом анкетування.
Всього в проведеному судом анкетуванні взяли участь 30 респондентів, із яких 50% респондентів чоловіки та 50% жінки.
Більшість опитаних респондентів (90%) є адвокатами, юрисконсультами, 3,3% - особисто учасники розгляду справ, 6,7% є представниками сторін.
У більшості респондентів на момент проведення опитування справи знаходилися в процесі розгляду – 73,4%, кількість респондентів, справи, яких було завершено складає 13,3%, у 13,3% респондентів розгляд справи ще не було розпочато.
Переважна більшість респондентів (73,4%) в цілому оцінили якість роботи суду на «відмінно», 23,3% оцінили на «добре».
У розділі «Доступність суду» на запитання «Чи легко знайти будівлю суду?», «Чи зручно діставатися до будівлі суду громадським транспортом?» більшість респондентів (70%) оцінили на «5» (цілком так), 10% надали оцінку «4» (швидше так), 6,7% - оцінку «3» (більш-менш) та 3,3% - «2» (швидше ні), ще 3,3% - оцінку «1» (цілком ні).
Стосовно показника «Зручність та комфортність перебування у суді» переважна більшість 72% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 15% - оцінку «4» (швидше так), 5% надали оцінку «3» (більш-менш), 4,1% відповіли «2» (швидше ні), та 2,4% - «1» (цілком ні).
Показник «Повнота та ясність інформації» респонденти оцінили наступним чином: 60% - на «5» (цілком так), 26,7% - на «4» (швидше так), 6,7% - на «3» (більш-менш), 3,3% - на «2» (швидше ні), 3,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
У розділі «Сприйняття роботи працівників апарату суду» на питання про старанність працівників апарату суду 66,8% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 13,3% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 13,3% респондентів, 3,3% надали оцінку «1» (цілком ні).
На питання «Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні - доброзичливість, повагу, бажання допомогти, однакове ставлення до всіх, професіоналізм, знання своєї справи» 75,6% надали оцінку «5» (цілком так), 15,6% - оцінку «4» (швидше так). Оцінку «3» (більш-менш) надали – 1,1% респондентів, 2,2% - на «2» (швидше ні), 2,2% надали оцінку «1» (цілком ні).
На питання «Дотримання строків судового розгляду» переважна більшість респондентів надали оцінку «5» (цілком так) – 63,4% та «4» (швидше так) – 22,5%, 7,5% оцінили на «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
Показник «Сприйняття роботи судді» досить високий - 78% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 16,8% - на «4» (швидше так), 0,6% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
На запитання «Чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» 76,7% респондентів надали оцінку «5» (цілком так), 13,3% надали відповідь «4» (швидше так), 6,7% респондентів надали оцінку «3» (більш-менш), 3,3% опитаних надали оцінку «2» (швидше ні).
Аналіз відповідей респондентів стосовно враження від візиту до суду у порівнянні з очікуваннями свідчить про те, що більшість опитаних (80%) зазначили, що вони відповідають очікуванням, 20% відповіли, що враження кращі, ніж очікували.
Загальна оцінка якості роботи суду за 5-бальною шкалою.
№ |
Респондент за характеристикою |
Кількість респондентів |
1 (дуже погано) |
2 |
3 |
4 |
5 |
Не відповіли |
Середня інтегральна оцінка |
1 |
ВСЬОГО |
30 |
0 |
0 |
0 |
7 |
22 |
1 |
4,8 |
Вимір якості |
Попередні дані |
Поточні дані |
Зміни |
Доступність суду
|
3,2 |
4,4 |
+1,2 |
Зручність та комфортність перебування у суді |
3,4 |
3,5 |
+0,1 |
Повнота та ясність інформації
|
4,0 |
4,0 |
0 |
Дотримання термінів судового розгляду |
4,0 |
3,7 |
-0,3 |
Якість роботи працівників апарату суду |
4,2 |
4,7 |
+0,5 |
Якість роботи судді
|
4,3 |
4,5 |
+0,2 |
ЗАГАЛЬНИЙ ІНДЕКС ЗА ВСІМА ВИМІРАМИ ЯКОСТІ |
23,1 |
24,8 |
+1,7 |
СЕРЕДНЯ ОЦІНКА ЗА 5-БАЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ |
3,85 |
4,13 |
+0,28 |
За підсумками проведеного опитування можна зробити висновок, що загальна оцінка якості роботи суду становить 4,8 за 5-бальною шкалою. Загальна оцінка вимірів якості знаходиться на високому рівні задоволеності громадян, що свідчить про високу якість роботи суду.
За повідомленням прес-служби суду