Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Врахування громадської думки у діяльності Апеляційного суду міста Києва є пріоритетним завданням. Тож, керівництво Апеляційного суду міста Києва продовжує створювати передумови задля відповідності суду певним встановленим стандартам продуктивності, ефективності та якості. Основою таких стандартів є саме суспільні очікування щодо якості судових послуг.
Суди повинні бути відкритими та доступними для громадян. А доступ до правосуддя вимагає зняття зайвих бар’єрів до судових послуг.
Так, для зручності відвідувачів з вересня 2018 року окремі структурні підрозділи Апеляційного суду міста Києва переведені на режим роботи без обідньої перерви.
Зокрема, прийом громадян у відділі забезпечення розгляду звернень та надання інформації, кабінеті 0206, де здійснюється прийом та реєстрація письмових вимог (заяв), видача для ознайомлення справ, а також робота інформаційного кіоску здійснюватиметься без обідньої перерви, що дасть змогу виключити очікування відвідувачами на прийом працівниками суду.
Сподіваємося, що такий режим роботи буде комфортним для відвідувачів і дозволить ще більше покращити ефективність надання судових послуг.
Апеляційний суд міста Києва продовжує роботу над оптимізацією приміщення суду та технічним удосконаленням задля задоволення потреб відвідувачів згідно з вимогами часу, підвищення довіри до суду та якісного розвитку діалогу між судовою владою і суспільством.
Запевняємо, що усі побажання відвідувачів будуть взяті до уваги й розглядатимуться як рекомендації для подальшого удосконалення роботи суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.
За повідомленням прес-служби суду