Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з 06 по 25 липня 2018 року в апеляційному суді Одеської області було проведено анонімне опитування відвідувачів суду.
Пропозиція взяти участь в опитуванні була розміщена як на інформаційних стендах в приміщенні суду так на його офіційному сайті, де респондентам було запропоновано на вибір заповнити або паперову анкету або її он-лайн варіант, розміщений на сайті суду, у зручний для себе час.
Анкетна форма передбачала 17 запитань, відповідаючи на які громадяни мали можливість оцінити якість роботи суду та зручність перебування в установі, а також надати свої пропозиції та побажання відносно роботи суду.
Отже, виявилось, що загалом в опитуванні взяли участь 811 осіб, а їхні відповіді на анкетні запитання розподілилися наступним чином:
І. Результати анкетування щодо мети звернення до апеляційного суду виявили, що 48% респондентів звернулися до суду для того, щоб отримати інформацію по справі; 23% з метою подати документи; 17,8% - отримати інформацію по справи, а 8,7% відвідувачів мали за мету отримати копію рішення суду.
ІІ. Умови перебування у суді з огляду на зручність та комфортність, респонденти оцінили наступним чином: «відмінно» – 47,3;, «добре» – 36,6%; «задовільно» –1%; «незадовільно» – 9,8% ,що свідчить про те, що громадяни, які звернулися до суду, частково влаштовані умовами перебування в установі.
ІІІ. Щодо питання, яке стосується повноти та зручності отримання інформації за допомогою «Інформаційного вікна» суду, виявилось, що 68% опитаних громадян, звернувшись до «Інформаційного вікна» суду, отримали всю необхідну для себе інформацію; 24,6 % звернення доставило труднощі (довге очікування в черзі, неправильна інформація, тощо); а 6,8% респондентів зазначили, що звернувшись до «Інформаційного вікна» суду вони так і не отримали потрібної інформації.
ІV. Можливість отримати інформацію за телефоном респонденти оцінили наступним чином: 63,9% у своїх відповідях зазначили «так, завжди»; «так, але додзвонитись було важко» - 17,6% та 15,2 % респондентів зазначили, що взагалі не змоги додзвонитися до суду, оскільки телефонна лінія була зайнята чи не працювала взагалі.
V. Оцінюючи доступність, якість, зрозумілість та повноту наочної інформації, розміщеної у приміщенні суду (інформаційні стенди, графіки розгляду справ, наявність зразків документів, інформації щодо порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів), 63 % опитаних оцінили наявність такої інформації в суді на "відмінно", 25,% - на "добре", 6,1 % - на "задовільно", що стосується необхідної інформації, розміщеної на сторінці суду в мережі Інтернет, то можна зробити висновок, що рівень інформаційного наповнення сайту суду задовольняє 79,8 % респондентів, та лише 14% висловили думку, що інформація сторінці суду є неповною.
VІ. Майже 74 % опитаних осіб на запитання щодо вчасності розгляду та вирішення звернення у термін, визначений в Законі України «Про звернення громадян», а також щодо повноти отриманих відповідей на питання, які порушувались у зверненні, вказали «так»; 11% респондентів, виявились незадоволеними та відповіли «ні»; та лише 14% зазначили, що взагалі не зверталися із зверненням до суду.
VІІ. Відповідаючи на запитання щодо надання необхідної допомоги працівниками канцелярії суду під час подачі документів, понад 71% опитаних зазначили, що працівники відділу прислухались та допомогли з вирішенням проблем. 13,3 % респондентів вказали, що працівники відділу вислухали їх, але не змогли допомогти, і лише 12 .1% вважають, що працівники відділу проігнорували їх прохання.
VІІІ. Позитивну оцінку роботі відділу видачі копій рішень апеляційного суду надали 75% опитаних осіб, проте 18,5% зазначили, що копії судових рішень були надані не вчасно.
ІХ. Про вчасність повідомлення секретарем судового засідання щодо часу та місця розгляду справи зазначили 77,8% осіб, що взяли участь в опитуванні, щодо загальної оцінки праці співробітників апарату суду, то майже 86% респондентів висловили задоволення їх роботою, вважаючи, що працівники апарату суду працюють старанно, мають необхідні знання та практичні навички, та до громадян-відвідувачів ставляться ввічливо, доброзичливість і з бажанням допомогти.
Х. В цілому, надаючи оцінку ефективності організації роботи суду, 66.3% опитаних респондентів, визнали її відмінною, 16.2% - оцінили на добре, 8.2% визначили задовільною та 9.2% відмітили її як незадовільну.
Підбиваючи підсумки, слід зазначити, що проведене опитування виявилось досить цікавим в практичному сенсі, оскільки, хоча робота суду, як установи, в цілому й була відзначена на досить високому рівні, отримані від громадян відповіді надали можливість виявити «слабкі сторони» в організації роботи суду, які мають бути виправлені задля удосконалення діяльності установи та надання якісних судових послуг.
Ми вдячні всім, хто прийняв участь в опитуванні, ваша думка буде врахована у подальшій роботі суду!
З інфографікою опитування можливо ознайомитись за посиланням
За повідомленням прес-служби суду