Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Результати опитування громадян- відвідувачів Добропільського міськрайонного суду Донецької області
В період з 23 по 30 березня 2018 року в приміщенні Добропільського міськрайонного суду Донецької області області було проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду щодо оцінки рівня організації роботи суду шляхом анкетування.
Керівництвом суду було розроблено анкету, що містила в собі питання про роботу, працівників апарату суду, їх ставлення до громадян, зручність перебування відвідувачів у приміщенні суду, тощо. Також на офіційній веб - сторінці Добропільського міськрайонного суду було розміщено оголошення про заплановане опитування відвідувачів, виготовлено та розмножено анкети для респондентів.
Під час проведення анкетування, участь у ньому взяло 41 особа.
Загалом, при проведенні узагальнення анкетування було встановлено наступні результати:
Вік респондентів:
Найчисельнішою категорією осіб, які звертаються до Добропільського міськрайонного суду Донецької області є особи віком 26-40 років – 33 особи (71%); 8 осіб або 29 % опитаних віком 40-59 років.
Користування туалетами тощо).
Оцінки розподілилися наступним чином: «відмінно» - 10 осіб (25%), «добре» - 26 осіб (64%); «задовільно» - 2 особи (13%); та 1 особа (7%) вказала оцінку «відмінно».
Завжди додзвонювались до Добропільського міськрайонного суду Донецької області 27 осіб ( 66%) опитаних; завжди додзвонювалися, але не з першого разу - 10 особи (24%); не додзвонилися -0 осіб (0%); 4 особи віднесли свою відповідь до категорії «дзвонили проте не отримали інформації», що склало 10%
На питання щодо незалежності та неупередженості судового розгляду: 1 (2%) респондент вважає, що судовий розгляд справи не відповідав цим критеріям, «скоріше так» відповіли 17 (41%) осіб. Не виникло сумнівів у незалежності та неупередженості судового розгляду у 22 респондентів (55%), не визначилася з відповіддю лише 1 особа (2%).
На вчасність отримання документів всі 41 респондент (100%) вказали, шо отримували їх «вчасно».
Підводячи підсумки проведеного анкетування, слід зазначити, що загалом робота суду організована належним чином, відвідувачі суду відзначили ввічливе та уважне ставлення працівників апарату суду до громадян, своєчасне надання відповідей на звернення та високий рівень надання допомоги відвідувачам суду при вирішенні процесуальних питань. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.
Ми вдячні всім, хто прийняв участь в опитуванні, результати анкетування будуть враховані у подальшій роботі суду.
За повідомленням прес-служби суду