Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Працівники апарату Апеляційного суду міста Києва продовжують опановувати навички психології спілкування 

29 травня 2018, 17:42

Суд постійно має справу з конфліктами. Його мета – справедливо, спираючись на положення Конституції та законодавства України, вирішити ситуацію. Окрім того, що суд як установа постійно займається вирішенням конфліктів і часто має справу з негативно налаштованими емоційно людьми, це також і звичайна організація. І як у будь-якій іншій установі, в суді працюють люди. Тож конфлікти є неминучими й у цьому немає нічого трагічного. Чарльз Ліксон казав: «Якщо у вашому житті припинилися конфлікти, перевірте свій пульс». Навчитися вирішувати конфлікти й уміти з кожного з них отримувати користь як для себе, так і для організації в цілому – є, на разі, актуальним. 

Відтак, з метою опанування практичними техніками управління конфліктами та алгоритмом вирішення складних та напружених питань, 25 травня 2018 року в Апеляційному суді міста Києва відбувся семінар, організований Національною школою суддів України спільно з Апеляційним судом міста Києва, на тему: «Психологія діяльності працівників апарату суду. Психологічні та методологічні способи уникнення (подолання) конфліктних ситуацій у колективі апарату суду. Навички надання якісних судових послуг відвідувачам суду». Для проведення заходу було запрошено суддю Авдіївського міського суду Донецької області – Олену Панченко.

У ході семінару, який проходив у форматі інтерактивної лекції, учасники обговорили основні аспекти своєчасного розпізнавання, усунення та послаблення конфліктогенних факторів, а також обмеження можливості виникнення подібних чи деструктивного вирішення їх у майбутньому.

DSC_01191

Окрему увагу Олена Панченко приділила визначенню шляхів та способів вирішення і попередження конфліктів у спілкуванні між працівниками суду та відвідувачами суду. Слухачам семінару було продемонстровано відео з прикладами діалогу між представниками судової влади та громадськості.

Доповідач зазначила, що слово – це добрий інструмент у вирішенні конфліктів і варто бути дуже обережним стосовно того, що саме ми говоримо, не кажучи вже про те, як саме ми промовляємо слова, в якому тоні та з яким підтекстом. Тому будьмо уважні до сказаного нами.

Пам’ятаймо, що конфліктна ситуація – своєрідний тест на інтелігентність. І за тим, як поводиться людина, можна робити висновки про її внутрішню культуру.

  33898016_10215752263666905_8686228510395596800_n

За повідомленням прес-служби суду