Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Броварський міськрайонний суд Київської області оприлюднив результати опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду

05 квітня 2018, 09:11

Результати опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.

Упродовж періоду з 01 по 28 лютого 2018 року у Броварському міськрайонному суді Київської області тривало опитування відвідувачів суду.

Участь в опитуванні взяли 81 респондент - 32 особи чоловічої статі та 49 осіб жіночої.

З яких 8% респондентів становили громадяни віком від 18 до 25 років;
60% респондентів віком від 26 до 39 років; 22% респондентів віком від 40 до 59 років

та 10% респондентів віком 60 років і старше.

38% респондентів представляли у суді особисто себе, 62% респондентів зазначили, що вони представляли у суді інших осіб.

Якість роботи суду за 5-бальною шкалою (1 – «дуже погано», 5 – «відмінно») оцінена таким чином:

2% респондентів поставили оцінку «2 бали», 15% респондентів - «3 бали»,
20% респондентів оцінили роботу суду на «4 бали» та 63% респондентів поставили максимальну оцінку «5 балів».

Умови перебування громадян у суді з точки зору зручності, комфортності
та з урахуванням таких аспектів, як достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового засідання, чистота та прибраність приміщення суду й можливість користування приміщеннями особистої гігієни тощо, оцінені респондентами наступним чином:

5% респондентів поставили оцінку «незадовільно», 12% респондентів – оцінку «задовільно», 50% респондентів  - оцінку «добре», 33% респондентів - «відмінно».

Повнота, якість та доступність інформації для відвідувачів суду з урахуванням таких аспектів як наявність інформаційних стендів, наявність зразків документів і порядку сплати судового збору, зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань, а також наявність інформації на офіційній веб-сторінці суду, респондентами були оцінені таким чином:

2% поставили оцінку «незадовільно», 8% - «задовільно», 40% - «добре»,
50% респондентів – «відмінно».

На запитання «Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію?» вцілому 5% респондентів надали оцінку «2 бали», 2 % - оцінку «скоріше ні», 5% - «більш менш», 13% відмітили «скоріше так», 65 % - «так» та 10% залишили дане питання «без відповіді».

Виконання своїх обов’язків працівниками апарату суду, враховуючи такі аспекти, як старанність та сумлінність, бажання допомогти, відсутність помилок, які призводили б
до перероблення документів, було оцінено таким чином:

7% респондентів поставили оцінку «задовільно», 37% - оцінку «добре», 53% - оцінку «відмінно», 3% - «важко сказати».

На запитання щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату суду
до відвідувачів суду 18% респондентів відповіли «скоріше так», 80% відповіли «так»
та 2% зазначили, що «важко сказати».

Своєчасність судового розгляду справ 15% респондентів оцінили як «незадовільно», 12% оцінили «задовільно», 57% поставили оцінку «добре», 13% - оцінку «відмінно».
Не змогли відповісти на вказане питання 3% респондентів.

На запитання, чи ставляться судді до учасників судових проваджень коректно
та ввічливо, 10% респондентів відповіло «скоріше так», 83% - відповіло «так»
і 7% зазначило, що «важко сказати».

Згідно з підрахунком відомостей, зазначених в анкетах, справи вже розглянуті
у 69 респондентів.

На запитання щодо незалежності та неупередженості суду при розгляді справи:

6% респондентів відповіли «ні», також 6% відповіли «скоріше ні», «скоріше так» відповіли 23% респондентів та 65% - зазначили «так».

На запитання, чи вважаєте Ви, що Вам був забезпечений справедливий судовий розгляд, надані наступні відповіді:

«ні» - 6% респондентів, «скоріше ні» - 3%, «скоріше так» - 26%, «так» - 60% респондентів  і 5% - «важко сказати».

На запитання, чи було рішення викладено доступною для розуміння мовою, та чи є, на Вашу думку, це рішення добре обґрунтованим, 8% респондентів відповіли «ні»,
8% - «скоріше так», 77%  - «так», 3% поставили оцінку «важко сказати», та 4% «ще не ознайомлювалися з текстом рішення».

 

Результати опитування відвідувачів щодо якості функціонування суду.

Участь в опитуванні взяли 89 респондентів. Опитування тривало з 10 по 31 серпня 2016 року.

В опитуванні приймали участь 13% респондентів віком від 18 до 25 років;
67% респондентів віком від 26 до 39 років; 19 % респондентів віком від 40 до 59 років та 1% респондентів віком 60 років і старше.

17% від опитуваних мають середню та неповну середню освіту; 30% базову вищу освіту, 5 % - повну вищу освіту.

Повну вищу юридичну освіту мають 39 % респондентів.

53% опитуваних мешкають в населеному пункті за місцем розташування суду,
47 % - в іншому населеному пункті.

65% респондентів представляють у суді особисто себе, 35% респондентів зазначили, що вони представляють у суді іншу особу.

За матеріальним критерієм 5% респондентів вважають себе бідними, 35% респондентів нижче середнього статку, 60% респондентів середнього статку.

38% респондентів брали участь у судовому процесі перший раз, 21% респондентів брали участь у судовому процесі  2-5 разів, 41% респондентів брали участь у судових засіданнях 6 і більше разів.

40% респондентів беруть участь у цивільному процесі, 38%  - у кримінальному процесі, 10% респондентів – в адміністративному процесі,  12% - беруть участь у розгляді справ про адміністративні правопорушення.

15% респондентів відмітили, що розгляд їх справи ще не розпочато, 67% респондентів зазначили, що справа перебуває в процесі розгляду, 18% респондентів зазначили, що розгляд справи завершено.

13%  респондентів зовсім не обізнані з роботою суду та суддів, 36% респондентів загалом обізнані, 51% респондентів цілком обізнані.

Якість роботи суду за 5-бальною шкалою оцінена таким чином:

7% респондентів надали оцінку «задовільно», 55% респондентів  - оцінку «добре», 38% респондентів - оцінку «відмінно» .

На запитання щодо доступності суду вцілому 70% респондентів надали оцінку «добре», 20 % - оцінку «відмінно», 10 % - «задовільно».

На запитання щодо зручності та комфортності перебування у суді вцілому 82% надали оцінку «добре», 3% - оцінку «задовільно», 15% - оцінку «відмінно».

На запитання щодо повноти та ясності інформації:

76% респондентів надали оцінку «добре», 12% - оцінку «задовільно», 12% - оцінку «відмінно».

Роботу працівників апарату суду 82% респондентів оцінили на «добре», 18% - на «відмінно».

На запитання щодо дотримання строків судового розгляду 74% зазначили оцінку «добре», 13% - «задовільно», 13% - «відмінно».

Робота суддів оцінена таким чином:

69% респондентів надали оцінку «добре», 14% – оцінку «задовільно», 17% - оцінку «відмінно».

На запитання щодо отримання вчасно повного тексту судового рішення 89% респондентів відповіли «так», 5% - «ні», 6%  - без відповіді.

На запитання, чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою і чи було воно добре обґрунтованим, 54% респондентів відповіли «цілком так», 27% - швидше так, 19%  - «більш-менш».

На запитання щодо кількості судових засідань, які відбулися по справі, респонденти зазначили «від 3 до 25 засідань»; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду – «від 1 до 3 засідань»; візитів до суду, що не були пов’язані з участю в судових засіданнях – «від 1 до 2 візитів».

На додаткове запитання, які конкретні зміни необхідні для покращення роботи цього суду сьогодні, респонденти зазначили: збільшення фінансування суду, дотримання строків судового розгляду, облаштування кабінетів для ознайомлення з матеріалами справ та підготовки до судового засідання.

На запитання, чи наявні матеріально-технічні ресурси забезпечують потреби працівників суду для ефективного виконання своїх обов’язків, 58% респондентів відповіли «ні».

На запитання, яким було Ваше враження від візиту до суду сьогодні, порівняно з Вашими очікуваннями, 78% відповіли «відповідають очікуванням».

На запитання, чи змінилася якість роботи суду загалом,  чи відчули Ви певні зміни в організації роботи цього суду після запровадження автоматизованої системи діловодства, 82 % респондентів відповіли «без змін».

За повідомленням прес-служби суду