flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З стану організації роботи зі зверненнями громадян Братського районного суду Миколаївської області за 2012 рік

 

А Н А Л І З

стану організації роботи зі зверненнями громадян

Братського районного суду Миколаївської області

за 2012 рік

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» у Братському районному суді склалася певна система роботи зі зверненнями громадян. Систематично узагальнюється та всебічно аналізується стан роботи із зверненнями громадян. Кожні півроку судом здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян, який надається ТУ ДСА України в Миколаївській області, розміщується на офіційному веб-сайті Братського районного суду раз на півроку.

У приміщенні Братського районного суду Миколаївської області у зручному для вільного огляду місці, розміщений графік прийому громадян голови суду, його заступника та керівника апарату суду.

Керівник апарату Братського районного суду здійснюється прийом громадян з питань організації роботи суду кожного робочого дня.

В суді особливу увагу приділено питанням організації прийому громадян таких категорій, як Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціальної праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни та праці, інваліди, непрацездатні особи та особи, як постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЄС, багатодітні сім’ї, одинокі матері, інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки.

Так, в 2012 році до Братського районного суду було звернено в письмовій формі 6 звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, та розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян», що на 2 звернення більше, ніж в аналогічному періоді 2011 року (4).

Проаналізувавши всі вказані звернення, було з'ясовано, що це заяви про видачу довідок відповідно до вимог чинного законодавства, а саме довідок про наявність чи відсутність в провадженні Братського районного суду за попередні роки цивільних справ про стягнення аліментів.

По вказаним заявам були надані повні та об’єктивні відповіді. Порушень строків при розгляді заяв (скарг) не вбачається, оскільки відповіді були надані у встановлені законом терміни.

Відповіді на скарги громадян надсилаються рекомендованими листами, що забезпечує не лише надання відповідей, але й є гарантією отримання їх скаржниками, а також в той же день вручалися заявникам, що підтверджується розписками. Адже, від того, як вчасно, повно та обґрунтовано будуть надані відповіді на звернення громадян, залежить авторитет судової влади.

Загалом робота зі зверненнями громадян в Братському районному суді проводиться на належному рівні. При розгляді звернень громадян працівники суду дотримуються вимог Закону України «Про звернення громадян», терміни розгляду звернень не порушуються.

 Керівник апарату

 

Братського районного суду

Миколаївської області                                                                                          С.М. Дарієнко