flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

А Н А Л І З стану організації роботи зі зверненнями громадян Братського районного суду Миколаївської області за 2013 рік

 

А Н А Л І З

стану організації роботи зі зверненнями громадян

Братського районного суду Миколаївської області

за 2013 рік

 

На виконання Закону України «Про звернення громадян» у Братському районному суді кожні півроку судом здійснюється аналіз роботи із зверненнями громадян, який надається до ТУ ДСА України в Миколаївській області, розміщується на офіційному веб-сайті Братського районного суду раз на півроку.

У приміщенні Братського районного суду Миколаївської області у зручному для вільного огляду місці, розміщений графік прийому громадян голови суду, його заступника та керівника апарату суду.

Керівник апарату Братського районного суду здійснюється прийом громадян з питань організації роботи апарату суду кожного робочого дня.

В суді особливу увагу приділено питанням організації прийому громадян таких категорій, як Герої України, Герої Радянського Союзу, Герої Соціальної праці, інваліди Великої Вітчизняної війни, ветерани війни та праці, інваліди, непрацездатні особи та особи, як постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЄС, багатодітні сім’ї, одинокі матері, інші особи, які потребують соціального захисту та підтримки.

Так, в 2013 року до Братського районного суду було звернено в письмовій формі 7 звернень громадян, які не підлягають розгляду відповідно до кримінального, цивільного чи адміністративного судочинства, та розглядаються в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».

4 заяви стосувалися надання інформації про наявність чи відсутність в провадженні Братського районного суду за попередні роки цивільних справ про стягнення аліментів.

По вказаним заявам були здійснені перевірки та надані повні та об’єктивні відповіді. Порушень строків при розгляді заяв (скарг) не вбачається, оскільки відповіді були надані у встановлені законом терміни.

1 заява стосувалася ходу розгляду адміністративної справи за позовом громадянина С. до УПФ про зобов'язання вчинити певні дії, на судове рішення в якій надійшла апеляційна скарга та справа направлена до Одеського апеляційного адміністративного суду.

Громадянину С. була негайно надана в письмовій формі повна та розгорнута відповідь про місце перебування адміністративної справи в даний час, надані контактні номери телефонів ОААС, за якими можна дізнатися про хід апеляційного розгляду даної адміністративної справи в ОААС.

1 заява про надання інформації про притягнення гр-на С. до адміністративної відповідальності за ст. 130 КУпАП у 2010 році в той же день була розглянута, по запиту була здійснена ретельна перевірка та громадянину була надана відповідь.

Громадянці Н. на заяву про надання роз'яснення щодо повернення позову про прийняття спадщини була надана повна відповідь з належними обґрунтуваннями законодавства з необхідними рекомендаціями.

Відповіді на всі звернення в той же день вручалися заявникам, що підтверджується розписками останніх. Адже, від того, як вчасно, повно та обґрунтовано будуть надані відповіді на звернення громадян, залежить авторитет судової влади.

Загалом робота зі зверненнями громадян в Братському районному суді проводиться на належному рівні. При розгляді звернень громадян працівники суду дотримуються вимог Закону України «Про звернення громадян», терміни розгляду звернень не порушуються.

 

Керівник апарату

Братського районного суду

Миколаївської області                                              С.М. Дарієнко