flag Судова влада України

В ході реформування судової системи цей суд припинив роботу

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення про проведення відкритих торгів

Умови тендера

Відкрито: 03 листопада 2014

14105WX752131

№ 120(03.11.2014)

03.11.2014

184941

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритих торгів

1. Замовник:

1.1. Найменування: Апеляційний суд Чернігівської області

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02894527

1.3. Місцезнаходження: вул.Гетьмана Полуботка,2, м.Чернігів, 14000

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35224101008451, МФО 853532 ГУ ДКСУ у Чернігівській області

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, e-mail).

Прізвище, ім’я, по батькові: Миткевич Людмила Вікторівна

Посада: секретар комітету з конкурсних торгів

Телефон: (0462) 67-62-97

Тел./факс: (0462) 67-62-97

Е-mail: inbox@cna.court.gov.ua

1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, 26255795

2. Фінансування закупівлі:

2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України

2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі:

2.3. Очікувана ціна одиниці товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.

3. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua

4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua/sud2590

5. Інформація про предмет закупівлі:

5.1. Найменування предмета закупівлі: Влаштування додаткових адміністративних (офісних) приміщень в частині горища будівлі апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові - реконструкція

5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: будівля апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 2014-2016 роки (в залежності від фінансування)

6. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, кабінет № 204, 2-й поверх, 14000

7.1. Розмір і вид забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається

7.2. Умови надання:

8. Подання пропозицій конкурсних торгів:

8.1. Місце: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, кабінет № 204, 2-й поверх, 14000

8.2. Cтрок: 03.12.2014р. 10.00

9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:

9.1. Місце: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 2, кабінет № 204, 2-й поверх, 14000

9.2. Дата та час: 03.12.2014р. 11.00

10. Намір укласти рамкову угоду:

11. Додаткова інформація:

12. Iнформація для оператору прийому:

13. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:

Керівник апарату суду, голова комітету з конкурсних торгів, Кривонос Тетяна Іванівна

_________________________

(підпис, М. П.)

 Документація конкурсних торгів - Завантажити (формат .doc)

 Документація конкурсних торгів - Завантажити (формат .pdf)

Результати тендера

Закрито: 03 грудня 2014

Торги відмінено, тому що на участь у торгах подано менше двох пропозицій конкурсних торгів.

 

 

14121WX805486
№ 146(09.12.2014)
09.12.2014
205507
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення процедури закупівлі
1. Замовник:
1.1. Найменування: Апеляційний суд Чернігівської області
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 02894527
1.3. Місцезнаходження: вул.Гетьмана Полуботка,2, м.Чернігів, 14000
1.4. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ). Державна судова адміністрація України, 26255795
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: Відкриті торги
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: Влаштування додаткових адміністративних (офісних) приміщень в частині горища будівлі апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові - реконструкція
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: будівля апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 2014-2016 роки (в залежності від фінансування)
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Уповноваженого органу, на якому розміщувалася інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалася інформація замовника про закупівлю: www.court.gov.ua/sud2590/
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №184941, “ВДЗ” №120(03.11.2014) від 03.11.2014р.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в відповідних міжнародних виданнях:
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визначена найбільш економічно вигідною:
6.2. Дата укладення договору про закупівлю:
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
торги відмінено, тому що на участь у торгах було подано менше двох конкурсних пропозицій/ 04.12.2014р.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
8. Ціна за одиницю товару(у разі закупівлі товару): інформація надається у вигляді окремого електронного документу.
9. Інформація про переможця торгів:
10. Інформація про рамкову угоду
10.1. Дата та номер рамкової угоди:
10.2. Учасники рамкової угоди:
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:
11. Iнформація для оператору прийому:
12. Посада, прізвище та ініціали особи, що підписує оголошення:
_________________________
(підпис, М. П.)

 

 

 

ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
 
N 4/9 від 09.12.2014
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Апеляційний суд Чернігівської області
1.2. Код за ЄДРПОУ. 02894527
1.3. Місцезнаходження: вул.Гетьмана Полуботка,2, м.Чернігів, 14000
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, електронна адреса).
Прізвище, ім’я, по батькові: Миткевич Людмила Вікторівна
Посада: секретар комітету з конкурсних торгів
Телефон: (0462) 676297
Тел./факс: (0462) 676297
Електронна адреса: inbox@cna.court.gov.ua
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.1. Найменування.
2.2. Код за ЄДРПОУ.
2.3. Місцезнаходження.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування предмета закупівлі. Влаштування додаткових адміністративних (офісних) приміщень в частині горища будівлі апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові - реконструкція
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. будівля апеляційного суду Чернігівської області по вул. Гетьмана Полуботка, 2 в м. Чернігові
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. 2014-2016 роки (в залежності від фінансування)
4. Процедура закупівлі. Відкриті торги
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю. www.cna.court.gov.ua/sud2590
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. № 184941, №120(03.11.2014) від 03.11.2014
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. №205507, 146(09.12.2014) від 09.12.2014
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі.
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
6.3. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
03.12.2014  10:00
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час).
03.12.2014  11:00
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів.
Пропозиції відсутні
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів.
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення.
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів _________________________________________;
(цифрами і словами)
найвища ціна пропозиції конкурсних торгів __________________________________________;
(цифрами і словами)
ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів ______________________________________;
(цифрами і словами)
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові.
9.2. Код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю.
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.
12.1. Дата прийняття рішення.
04.12.2014
12.2. Підстави.
Торги відмінено, тому що на участь у торгах подано менше двох пропозицій конкурсних торгів.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону.
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника.
14. Інформація про укладену рамкову угоду.
14.1. Дата та номер рамкової угоди.
14.2. Учасники рамкової угоди.
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді.
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником.
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Кривонос Т. І., керівник апарату апеляційного суду, - голова комітету з конкурсних торгів
Пекур В. Г., начальник господарського відділу, - заступник голови комітету з конкурсних торгів
Миткевич Л. В., начальник відділу кадрової роботи та державної служби, - секретар комітету з конкурсних торгів
Марков В. В., головний спеціаліст з інформаційних технологій, - член комітету з конкурсних торгів
Лазарєва О. В., головний спеціаліст з бухгалтерського обліку, - член комітету з конкурсних торгів.
(прізвища, ініціали та посади членів комітету з конкурсних торгів)
 
Голова комітету з конкурсних торгів,
керівник апарату апеляційного суду                                                                     Кривонос Т.І.