Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
№ |
Назва базового показника ефективності діяльності суду |
За І півріччя |
За рік |
1 |
Залишок справ і матеріалів , які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч.залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду |
36 |
36 |
0 |
|
||
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли до суду |
744 |
1485 |
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
714 |
1485 |
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період В т.ч.залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік для місцевого суду |
66 |
36 |
0 |
|
||
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
11 |
24 |
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду В т.ч. визнаних обгрунтованими |
0 |
|
0 |
|
||
7 |
Середня кількість справ і матеріалів, що перебували на розгляді в суді на одного суддю |
195 |
373 |
8 |
Загальна кількість вхідної документації ( документів, справ і матеріалів) |
2306 |
5283 |
9 |
Середня кількість вхідної документації ( документів, справ , матеріалів) на одного працівника апарату суду ( за виключенням секретарів судових засідань і помічників суду) |
230,6 |
587 |
10 |
Кількість працівників апарату суду на одного суддю |
5 |
5 |
11 |
Відсоток розглянутих справ |
96 |
100 |
12 |
Середня кількість розглянутих справ на одного суддю |
178,5 |
359 |
13 |
Відсоток скасованих судових рішень |
1,5 |
1,61 |
14 |
Кількість судових засідань з використанням режиму відеоконференцзв»язку |
1 |
2 |
15 |
Кількість виклику осіб до суду з використанням смс-повідомлень |
35 |
122 |
16 |
Наявність веб-сторінки суду, виконання вимог законодавств та рішень ради суддів щодо веб-сторінки суду |
Так |
Так |
17 |
Результати опитування громадян- відвідувачів суду з питань, що стосуються якості діяльності суду, з вказівкою дати опитування |
26.03.2014* |
05.03.2014 |
*Проведеним 01 по 05 вересня 2014 року опитуванням 20 відвідувачів суду в рамках Моніторингу стану незалежності суддів України встановлено, що громадяни оцінили:
1) зручність умов перебування громадян в суді : на «відмінно»- 5 респондентів (25%), «задовільно» - 6 респондента (30 %), « добре» -9 респондента (45%)
2) повноту, якість та доступність інформації для відвідувачів суду: на «відмінно»- 5 респондентів (25%), «добре» -9 респондента (45%), «задовільно» - 6 респондента (30 %),
3) якість роботи суду : на «відмінно»-1 респондентів (5%), «задовільно» -6 (30%) , «добре»- 12 (60%)
4) Незалежність та неупередженість суддів: «так» - 9 респондентів (45%),
«скоріше ні»-1 респондент (5%), « скоріше так»- 3 (15%), «важко сказати» -5 (25%), «ні» -2 респондент (10%),
5) Коректне та ввічливе ставлення суддів до відвідувачів суду : «так» - 11 респондентів (55%), «скоріше так»- 5 ( 25%), «скоріше ні» - 1 (5%), « важко сказати» -2 (10%), «ні» -1 (5%).
6) коректне та ввічливе ставлення працівників апарату суду до відвідувачів суду: « так»- 16 ( 80%), «скоріше так» -2 (10%) , «важко сказати» - 1( 5%), «скоріше ні» - 1(5%)
7) ефективність виконання суддями свої функціональних обов’язків (дотримання процедур відкриття провадження у справі, забезпечення доказів, забезпечення позову)
«так» - 7 (35%), «скоріше так» -7 (35%), «ні» -2 (10%), «скоріше ні» - 2 (10% ), « важко сказати» -2 ( 10%).
8) чи є довіра до суду ( в якому розглядається справа: « так» - 9 ( 45%), « скоріше так » - 4 (20%), «скоріше ні» - 3 ( 15% ), « ні»- 2 (10%), « важко сказати» -2 (10%).
9) чи є довіра до судової системи: « так» -3 (15%), «скоріше так» -3 (15%), «важко сказати»-5 (25%), « скоріше ні» -6 (30%), « ні» 3( 15%).