Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Довідка про роботу Сумського окружного адміністративного суду зі зверненнями громадян у 2014 році
Сумським окружним адміністративним судом проводиться постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
Протягом 2014 року до суду надійшло 4 звернення громадян, з них – 2 скарги.
Впродовж року повторних та дублетних звернень не надходило.
Терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.
Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили з наступних питаннь:
- на невидачу копій судових рішень – 2
- на організацію роботи суду – 1
- на тяганину в розгляді справи – 1
З них: необґрунтованих - 3.
Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.
Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду протягом 2014 року (згідно з класифікатором звернень громадян):
1. За формою надходження
1.7. Здано до канцелярії суду – 4
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне – 4
3. За видами
3.2. Заява (клопотання) – 2
3.3. Скарга – 2
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча – 4
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне – 4
6. За типом
6.2 Лист – 3
6.3 Усне – 1
7. За категоріями авторів звернень
7.4. Інвалід війни – 1
7.20. Інші категорії – 3
8. За соціальним станом авторів звернень
8.12. Інші – 4
9. За результатами розгляду
9.1 Вирішено позитивно – 1
9.3. Дано роз'яснення – 3
На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:
Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.
Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді протягом 2014 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.
Головою суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.
Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації