Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ДОВІДКА
про роботу Сумського окружного адміністративного суду
зі зверненнями громадян за І півріччя 2013 року
У першому півріччі 2013 року Сумським окружним адміністративним судом проводилась постійна робота з реалізації громадянами України права на звернення, наданого їм Конституцією України та Законом України «Про звернення громадян».
У першому півріччі 2013 року до суду надійшло 4 звернення громадян:
1 (25%) заява та
3 (75%) скарги.
Впродовж півріччя повторних та дублетних звернень не надходило.
Всі звернення були розглянуті в строк до 5 днів. Отже, терміни розгляду звернень громадян, встановлені Законом України «Про звернення громадян», не порушувались.
Звернення до Сумського окружного адміністративного суду надходили:
- у зв’язку з незгодою з судовим рішенням - 3 (75%),
- у зв’язку з тривалим розглядом справи (тяганину в розгляді) – 1 (25%).
Всі звернення, що надійшли у І півріччі 2013 року, необґрунтовані.
Нерозглянуті письмові звернення за звітній період відсутні.
Характеристика звернень громадян, що надійшли до суду у І півріччі 2013 року
(згідно з класифікатором звернень громадян)
1. За формою надходження
1.1. Поштою – 1 (25%).
1.7. Здано до канцелярії суду – 3 (75%).
2. За ознакою надходження
2.1. Первинне – 4 (100%).
3. За видами
3.2. Заява (клопотання) – 1 (25%).
3.3. Скарга – 3 (75%).
4. За статтю авторів звернень
4.1. Чоловіча – 2 (50%).
4.2. Жіноча – 2 (50%).
5. За суб'єктом
5.1. Індивідуальне – 4 (100%).
7. За категоріями авторів звернень
7.20. Інші категорії -4 (100%).
8. За соціальним станом авторів звернень
8.7. Підприємець – 1 (25%).
8.12. Інші – 3 (75%).
9. За результатами розгляду
9.3. Дано роз'яснення – 4 (100%).
На підставі викладеного можна зробити наступні висновки:
Сумський окружний адміністративний суд забезпечує реалізацію конституційного права громадян на звернення.
Виходячи з результатів проведеного аналізу стану організації роботи зі зверненнями громадян у суді в І півріччі 2013 року не було виявлено будь-яких порушень суддями та працівниками суду.
Керівником суду, відповідальним за звернення громадян, організовано належним чином роботу із зверненнями громадян.
Діловодство по веденню та оформленню звернень громадян є автоматизованим та ведеться з дотриманням вимог Інструкції за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації.