- Статистичні дані за звітний період у порівнянні з показниками за попередній рік.
Протягом 2021 року до Полтавського окружного адміністративного суду надійшло 36 запитів на інформацію. За відповідний період 2020 року до суду надійшло 39 запитів на інформацію. Тобто, кількість запитів зросла на 8,3 %.
- Запитувані документи та інформація.
У звітному періоді 1 запит на інформацію стосувався отримання копій документів: надання копії чеку (накладної) поштового відправлення, згідно з яким направлено виконавчі листи.
Запитувана інформація стосувалась наступних питань:
- 22 запити - щодо забезпечення суддів, працівників апарату суду та витрат на матеріально-технічне забезпечення суду: щодо суми заробітної суми сплаченої суддям за 2020 рік, грошових коштів, які виділено на утримання будівлі, штату суду, витрати на сплату комунальних послуг, послуги з доставки Інтернет-зв’язку за 2020 рік, графіку роботи суду під час карантину, обліку часу перебування суддів в нарадчій кімнаті, щодо надання послуг інтернет-забезпечення (послуги з централізованого адміністрування мереж) Полтавському окружному адміністративному суду в 2015-2020 роках, щодо кількості перебування суддів у штаті за 2018-2021 рік (2); щодо середнього рівня заробітної плати працівників апарату у 2020 році (1); щодо отримання допомоги на оздоровлення суддями (1); щодо стимулюючих виплат працівникам апарату, які закладені на 2021 рік (1); щодо кількості суддів, які не здійснюють правосуддя, але отримують заробітну плату та розміру заробітної плати (суддівської винагороди) непрацюючих суддів (2); щодо розміру нарахованої премії, надбавки та щодо отримання премії за результатами щорічного оцінювання службової діяльності державних службовців (1); щодо розміру нарахування та виплати працівникам апарату премії за фактично відпрацьований час та надбавки за інтенсивність за лютий 2021 рік (1); щодо надання інформації про розмір виплачених коштів працівникам за січень –квітень 2021 року (1); щодо кількості працівників апарату суду за категоріями посад, розміру середньої заробітної плати працівників апарату суду (1); щодо переліку суддів, які отримали в користування службове житло (1); щодо порядку забезпечення жилими приміщеннями державних службовців та ведення обліку установлення черговості на одержання житлової площі (1); щодо позовів суддів, які стосуються питання нарахування та виплати суддівської винагороди, щодо вимог про виплату компенсації (стягнення) конкретних сум (1); щодо кількості витрачених коштів з Державного бюджету України на залучення учасникам судочинства послуг перекладачів (сурдоперекладачів) (1); щодо середнього розміру премій та надбавки за інтенсивність з січня по липень 2021 року та виплаченої матеріальної допомоги для вирішення соціально-побутових питань у 2021 році (1); щодо виплати суддям, які відряджались до інших судів, добових та коштів для найму житлового приміщення (1); щодо нарахованої та виплаченої премії працівникам апарату суду за фактично відпрацьований час та надбавка за інтенсивність протягом січня-липня 2021 року(1); щодо кількості суддів, які отримали хоча б одну дозу щеплення від гострої респіраторної хвороби COVID-19 (1); щодо кількості працівників суду, штатної чисельності працівників, кількості звільнених та прийнятих на роботу протягом 2020 та 2021 року, розміру посадових окладів працівників апарату (1); щодо виключення судді з авторозподілу під час перебування у нарадчій кімнаті (1); щодо виплачених коштів суддям, які працюють в штаті суду, на підставі судових рішень, що стосуються питання нарахування та виплати суддівської винагороди за період з 18 квітня до 27 серпня 2020 року із застосуванням щомісячного обмеження її нарахування, згідно ч. 3 статті 29 Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік»(1);
- 5 запитів – щодо інформації із загальних питань організації діяльності суду: щодо проведення атестації робочих місць (1); щодо визначення відповідальних осіб за оприлюднення наборів даних на Державному вебпорталі відкритих даних та переліку наборів даних, які суд оприлюднює (1); щодо службових контактів особи, відповідальної за питання запобігання та виявлення корупції у суді, надання документів, відповідно до яких визначено відповідальним структурний підрозділ (3);
- 4 запити - щодо статистичних показників здійснення правосуддя: щодо кількості справ у 2016, 2017, 2020 в яких сторонами досягнуто примирення та кількість справ у 2016, 2017, 2020 за участю органів доходів і зборів в яких сторонами досягнуто примирення (1); щодо суми повернутого судового збору в рамках судових проваджень за ухвалами суду у 2020 році (1); щодо кількості справ (матеріалів), розглянутих судом у 2018, 2019, 2020 роках, у порядку загального/спрощеного позовного провадження та за правилами загального/спрощеного провадження (1); щодо кількості судових засідань разом, що відбулись чи перенеслись (1);
- 4 запити щодо інформації, пов’язаної із розглядом судових справ: щодо надання інформації про представника, що представляє інтереси Кобеляцької міської ради та дати слухання засідання (1); щодо надання інформації щодо наявність номера рішення в Єдиному реєстрі судових рішень (1); щодо надання копію довідки, що знаходиться в матеріалах адміністративної справи (1); щодо тривалого розгляду справи (1).
3. Структура запитів на інформацію за суб’єктами та способами подання.
У звітному періоді запити на інформацію були подані:
- фізичними особами – 28
- юридичними особами – 7
- об’єднаннями громадян без статусу юридичної особи – 1
При цьому електронною поштою подано 36 запитів, з них 9 – через форму електронного запиту, розміщеного на веб-сайті суду.
4. Строки та результати розгляду запитів на інформацію.
Запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк із наступними результатами:
- задоволено запити повністю та надано запитувану інформацію - 26;
- задоволено запити частково та частково надано запитувану інформацію, а в частині запиту відмовлено в задоволенні з наданням обґрунтованої відмови - 8;
- відмовлено в задоволенні запитів на інформацію з наданням обґрунтованої відмови - 2;
- направлено запитів для розгляду належним розпорядникам інформації – 0.