- Статистичні дані за звітний період у порівнянні з показниками за попередній рік.
Протягом І півріччя 2021 року до Полтавського окружного адміністративного суду надійшов 21 запит на інформацію. За відповідний період 2020 року до суду надійшло 22 запити на інформацію.
- Запитувані документи та інформація.
У звітному періоді 1 запит на інформацію стосувався отримання копій документів: надання копії чеку (накладної) поштового відправлення, згідно з яким направлено виконавчі листи.
Запитувана інформація стосувалась наступних питань:
- 14 запитів - щодо забезпечення суддів, працівників апарату суду та витрат на матеріально-технічне забезпечення суду: щодо суми заробітної суми сплаченої суддям за 2020 рік, грошових коштів, які виділено на утримання будівлі, штату суду, витрати на сплату комунальних послуг, послуги з доставки Інтернет-зв’язку за 2020 рік, графіку роботи суду під час карантину, обліку часу перебування суддів в нарадчій кімнаті, щодо надання послуг інтернет-забезпечення (послуги з централізованого адміністрування мереж) Полтавському окружному адміністративному суду в 2015-2020 роках, щодо кількості перебування суддів у штаті за 2018-2021 рік (1); щодо середнього рівня заробітної плати працівників апарату у 2020 році (1); щодо отримання допомоги на оздоровлення суддями (1); щодо стимулюючих виплат працівникам апарату, які закладені на 2021 рік (1); щодо кількості суддів, які не здійснюють правосуддя, але отримують заробітну плату та розміру заробітної плати (суддівської винагороди) непрацюючих суддів (2); щодо розміру нарахованої премії, надбавки та щодо отримання премії за результатами щорічного оцінювання службової діяльності державних службовців (1); щодо розміру нарахування та виплати працівникам апарату премії за фактично відпрацьований час та надбавки за інтенсивність за лютий 2021 рік (1); щодо надання інформації про розмір виплачених коштів працівникам за січень –квітень 2021 року (1); щодо кількості працівників апарату суду за категоріями посад, розміру середньої заробітної плати працівників апарату суду (1); щодо переліку суддів, які отримали в користування службове житло (1); щодо порядку забезпечення жилими приміщеннями державних службовців та ведення обліку установлення черговості на одержання житлової площі (1); щодо позовів суддів, які стосуються питання нарахування та виплати суддівської винагороди, щодо вимог про виплату компенсації (стягнення) конкретних сум (1); щодо кількості витрачених коштів з Державного бюджету України на залучення учасникам судочинства послуг перекладачів (сурдоперекладачів) (1);
- 1 запит – щодо інформації із загальних питань організації діяльності суду: щодо проведення атестації робочих місць (1);
- 3 запити - щодо статистичних показників здійснення правосуддя: щодо кількості справ у 2016, 2017, 2020 в яких сторонами досягнуто примирення та кількість справ у 2016, 2017, 2020 за участю органів доходів і зборів в яких сторонами досягнуто примирення (1); щодо суми повернутого судового збору в рамках судових проваджень за ухвалами суду у 2020 році (1); щодо кількості справ (матеріалів), розглянутих судом у 2018, 2019, 2020 роках, у порядку загального/спрощеного позовного провадження та за правилами загального/спрощеного провадження (1);
- 2 запити щодо інформації, пов’язаної із розглядом судових справ: щодо надання інформації про представника, що представляє інтереси Кобеляцької міської ради та дати слухання засідання (1); щодо надання інформації щодо наявність номера рішення в Єдиному реєстрі судових рішень (1).
- Структура запитів на інформацію за суб’єктами та способами подання.
У звітному періоді запити на інформацію були подані:
- фізичними особами – 17
- юридичними особами – 3
- об’єднаннями громадян без статусу юридичної особи – 1
При цьому електронною поштою подано 16 запитів, з них 5 – через форму електронного запиту, розміщеного на веб-сайті суду.
- Строки та результати розгляду запитів на інформацію.
Запити на інформацію розглянуті у встановлений законодавством строк із наступними результатами:
- задоволено запити повністю та надано запитувану інформацію - 16 ;
- задоволено запити частково та частково надано запитувану інформацію, а в частині запиту відмовлено в задоволенні з наданням обґрунтованої відмови - 5;
- відмовлено в задоволенні запитів на інформацію з наданням обґрунтованої відмови - 0;
- направлено запитів для розгляду належним розпорядникам інформації – 0.