Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
1. Замовник:
1.1. Найменування: Івано-Франківський окружний адміністративний суд.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 35021574.
1.3. Місцезнаходження: Україна, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 46, 76018.
2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти спеціального фонду Державного бюджету України.
3. Інформація про предмет закупівлі:
3.1. Найменування предмета закупівлі: 58.19.1 послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (марки поштові).
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 31 950 марок поштових.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 46, 76018.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2015 року.
4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі:
4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі: adm.if.court.gov.ua/sud0970/.
4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 27.07.2015 року, № 169812.
4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 27.07.2015 року, № 169812.
4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 31.07.2015 року № 172766.
5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 21.07.2015 року.
6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі:
6.1. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: УДППЗ «Укрпошта» в особі Івано-Франківської дирекції УДППЗ «Укрпошта».
6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 22178632.
6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: Україна, м.Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 6, 76018, тел. (0342) 2-33-20.
7. Результат проведення процедури закупівлі:
7.1. Дата акцепту пропозиції: 28.07.2015 року.
7.2. Дата укладення договору про закупівлю: 12.08.2015 року.
7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю:
50 000,00 грн., без ПДВ;
(цифрами)
П’ятдесят тисяч гривень 00 копійок, без ПДВ.
(словами).
7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): марки поштові номіналом – 0,05 грн.; 0,20 грн.; 0,50 грн.; 0,70 грн.; 0,30 грн.; 1,50 грн.; 3,00 грн.; 5,00 грн.; 6,00 грн.; 8,00 грн., без ПДВ.
8. Відміна процедури закупівлі:
8.1. Дата прийняття рішення.
8.2. Підстава.
Голова комітету
з конкурсних торгів В. В. Кафарський