flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказом голови Андрушівського

районного суду

11.07.2012 р. № 46-0

ІНСТРУКЦІЯ

про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання

або друк документів, які надаються запитувачам

інформації в  Андрушівському  районному суді

 

       1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), які надаються запитувачам інформації Андрушівським районним судом  Житомирської області.

       2. Відповідальна особа, яка готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє службовою запискою  керівника апарату Андрушівського районного суду про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

      3. Керівник  апарату Андрушівського районного суду  не пізніше 24 годин з часу отримання даних про обсяг запитуваної інформації, здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1),  а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його до відповідальної особи для надання цього розрахунку  запитувачу інформації.

    4. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року N 740.

    5. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток 2).

    6. Після надходження коштів на рахунок який зазначений в додатку 2 Інструкції, від запитувача інформації не пізніше двох робочих днів з дня отримання повідомлення, відповідальна особа надає копії документів запитувачу.

   7. Інформація надається запитувачу у строки визначені законодавством про доступ до публічної інформації.

   8. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Житомирській області.

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за

виготовлення однієї

сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

(в тому числі двосторонній друк

0.1 відсоток розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копій документів формату А-3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

Копіювання або друк копії документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру мінімальної заробітної плати

 

Примітка. Розмір мінімальної заробітної плати за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання та друку документів.

 

Додаток 2

 Надавач послуг: Андрушівський районний суд Житомирської області

Отримувач коштів: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області

Банк отримувача: ГУ ДКСУ у Житомирській області

Рахунок отримувача: 35221101000277 ,     МФО банку: 811039

Код отримувача (код за ЄДРПОУ) : 26278626

 

Платник:        _________________________________________________

РАХУНОК № ______

від ___ ___________ 20___ року

 

         Найменування

Вартість

виготовлення

1 сторінки

(без ПДВ), грн..

 

Кількість             сторінок, од.

Ціна

(без ПДВ),

грн.

 

1

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А 4 та меншого розміру

 

 

 

2

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3   

 

 

 

3

Витрати на копіювання або друк копії документів будь-якого зазначеного вище формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо                        

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

 Всього до сплати:___________________________________________________

Керівник _________________                                                              Начальник відділу планово-фінансової                       діяльності , бухгалтерського обліку та звітності 

                                                                                                          _________________________ підпис