flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення стану роботи зі зверненнями громадян в ТУ ДСА України у Черкаській області області за період з 01 січня по 26 квітня 2024 року

26 квітня 2024, 12:12

Організація роботи зі зверненнями громадян в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України у Черкаській області здійснюється відповідно  до вимог Конституції  України, Закону України "Про звернення громадян", Закону України   "Про доступ до публічної інформації", Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Діловодство за пропозиціями, заявами та скаргами громадян ведеться з дотриманням вимог «Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах  державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм  власності, в засобах масової інформації» (далі - Інструкція), затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348.

Реєстрація звернень, запитів на отримання публічної інформації  та контроль за їх виконанням здійснюється головним спеціалістом (по роботі зі  зверненнями та доступу до публічної інформації).

Усі звернення, що надходять до Територіального управління реєструються в день їх надходження згідно вимог Інструкції.

Особистий прийом та розгляд звернень громадян у режимі відеоконференції здійснюється згідно затвердженого графіку та запланованого часу прийому (наказ ТУ ДСА України у Черкаській області  від 31.08.2022 №52-ОД). Реєстрація осіб, які бажають записатись на особистий прийом або подати звернення у режимі відеоконференції здійснюється на Веб-порталі https//ck.court.gov.ua.

Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.

Станом на 26.04.2024 до Територіального управління надійшло 9 звернень громадян та 27 інформаційних запитів.

У більшості випадків інформаційні запити надходили від громадяни щодо розміру суддівської винагороди, премій працівників Територіального управління, про вакантні посади в територіальних управліннях, вирішення питань щодо здійснення судочинства в судах.

Звернень від народних депутатів, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної  війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок  аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило. 

Працівниками Територіального управління при розгляді звернень громадян та запитів на отримання публічної інформації вживаються всі необхідні заходи щодо вирішення питань, які зазначені у зверненнях та у запитах.

Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі  у  керівництва  ТУ ДСА України у Черкаській області.