flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян за 2015 рік

 А  Н  А  Л  І  З

стану роботи по розгляду звернень громадян, що надійшли

 до територіального управління Державної судової адміністрації України  у Черкаській області протягом 2015 року

 

         Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України у Черкаській області (далі - ТУ ДСА України у Черкаській області) проведено аналіз стану роботи  по розгляду звернень громадян у 2015 році

         Робота зі зверненнями громадян ТУ ДСА України у Черкаській області здійснюється відповідно до вимог: Закону України “Про звернення громадян”, Інструкції з діловодства по зверненнях громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації,  затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та методичних рекомендацій ДСА України по організації та веденню роботи зі зверненнями громадян».

         Облік особистого прийому громадян ведеться в журналі обліку особистого прийому громадян.

Після реєстрації, звернення того ж дня передається на розгляд  начальнику ТУ ДСА України у Черкаській області, який своєю резолюцією встановлює термін його вирішення, визначає виконавця звернення та дає йому конкретні вказівки. Якщо резолюцією начальника управління  виконання документа доручається декільком особам, то відповідальним за його виконання є той працівник, чиє прізвище вказано першим. Йому передається оригінал документа, а іншим – ксерокопія. Особа, яка вказана першим виконавцем, узагальнює інформацію та пропозиції інших виконавців і дає заявнику загальну відповідь. 

По фактах, наведених в зверненнях громадян, проводиться ретельна перевірка, про результати якої скаржникові (заявникові) надається мотивована відповідь,  роз’яснюються положення чинного законодавства.

Упродовж 2015 року на особистий прийом до начальника управління звернулося 16 громадян.

Структура їх звернень за категоріями характеризується наступними даними: заяв  - 10,  скарг – 6. Більшість цих звернень стосувалися процесуальних дій суддів та організації роботи суду.

         Під   час   прийому   громадянам  надана обґрунтована відповідь, роз’яснено чинне законодавство, повноваження органів Державної судової адміністрації України.

Загальна кількість письмових звернень, що перебувала на розгляді в  ТУ ДСА України у Черкаській області в 2015 році становить 47 (у 2014 році – 47), із них: 15 скарг та 32 заяви.

         Основні питання, що порушувались у скаргах: оскарження процесуальних дій суддів по справах за участю скаржників та організація роботи суду.

         Основні питання, що порушувались у заявах: прохання роз’яснити положення діючого процесуального законодавства; прохання щодо сприяння у вирішенні справи у суді, надання копії судового рішення, порядку розподілу судових справ тощо.

У звітному періоді розглянуто 47 звернень, із них:

- 7 звернення надіслано за належністю до загальних судів області;

- 34 звернень розглянуто ТУ ДСА України у Черкаській області з наданням по кожному обґрунтованої відповіді;

- 6 звернень повернуто з роз’ясненням повноважень ТУ ДСА України у Черкаській  області.

         За результатами розгляду однієї скарги керівнику апарату суду зроблено застереження та зауважено на неухильному дотриманні вимог чинного процесуального законодавства та нормативних актів, що регулюють організацію роботи в судах загальної юрисдикції, за результатами розгляду чотирьох скарг керівникам апарату місцевих загальних судів Черкаської області, а саме; Придніпровського районного суду м. Черкаси, Золотоніського міськрайонного суду, Уманського міськрайонного суду  надіслані вимоги щодо застосування до осіб, винних у допущені порушень норм діючого законодавства, заходів дисциплінарного впливу 

         Розгляд звернень громадян здійснюється з дотриманням строків, передбачених Законами України: “Про звернення громадян”, “Про статус народного депутата України”,  “Про статус депутатів місцевих рад”, так:

-    розглянуто в термін до  5 діб  - 21 звернення,

-         розглянуто в термін до 15 діб – 10 звернень,

-         розглянуто в термін до 30 діб – 16 звернень,

-         розглянутих до 45 діб чи більше – 0.

         Звернень від народних депутатів, Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної  війни, ветеранів війни, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок  аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки – не надходило. 

Для усунення причин надходження звернень громадян керівництвом управління та його працівниками на особистому прийомі громадян та під час проведення перевірок, викладених у зверненнях фактів, підготуванні обґрунтованих відповідей громадянам, проводиться роз’яснення чинного законодавства, суті процесуальних документів у разі необхідності, особливостей роботи місцевих загальних судів області, компетенції та повноважень ТУ ДСА України у Черкаській області. 

Щоквартально на апаратних нарадах працівників ТУ ДСА України у Черкаській області розглядаються питання про підсумки роботи із зверненнями громадян, зокрема щодо кількості звернень, їх категорії, основних питань, з якими звертаються громадяни, строків розгляду звернень.

Працівники, відповідальні за розгляд звернень громадян, попереджаються про недопущення порушень законодавства з питань розгляду звернень громадян.

Звіти та аналізи стану роботи по розгляду звернень громадян у ТУ ДСА України у Черкаській області постійно розміщуються на веб-сайті управління.

Робота по розгляду звернень громадян перебуває на постійному контролі  у  керівництва  ТУ ДСА України у Черкаській області.

 

 

Завідувач сектором організаційного

забезпечення діяльності судів,

судової статистики

та інформаційних технологій                                                             Т. Д. Копитіна

    

(0472) 32-86-74