Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ІНФОРМАЦІЯ
щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик
Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія)
У зв’язку із необхідністю належної організації здійснення правосуддя місцевими загальним судами Харківської області, виникла необхідність у проведенні закупівлі електричної енергії, відповідно до вимог наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» №708 від 15.04.2020р., положень Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», визначити:
- предмет закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: Електрична енергія (ДК 021:2015 – 09310000-5 – Електрична енергія);
- код економічної класифікації видатків бюджету: 2273 Оплата електроенергії;
- очікувана вартість закупівлі 6617604,00 грн. (шість мільйонів шістсот сімнадцять тисяч шістсот чотири грн. 00 п.) з урахуванням ПДВ;
- визначити кількість обсягу надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: 945 372 кВт/год.
- місце надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: 61000, Україна, Харківська область, за адресами місцевих загальних судів м. Харкова та Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області .;
- період надання послуг, поставки товарів, виконання робіт: з 01.01.2024 до 31.12.2024р.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі:
Місце поставки:
№ Договору про надання послуг з розподілу електроенергії від 01.01.2020 |
Найменува ння об’єкту |
Адреси об’єктів споживача |
ЕІС код точки комерційного обліку за об′ єктом споживача |
62836 |
Балаклійський районний суд Харківської області |
Харківська область, м.Балаклія, вул. Соборна, 87 |
62Z7839721463646 |
71085 |
Барвінківський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Барвінкове, вул. Б.Хмельницького,6 |
62Z3569162239289 |
72274 |
Близнюківський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Близнюки, вул. Свободи, 46-а |
62Z4873789867065 |
51098 |
Богодухівський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Богодухів, пл. Незалежності,17 |
62Z4116748434874 |
763-258 |
Борівський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Борова, вул. Мира, 11 |
62Z2919240545820 |
52069 |
Валківський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Валки, вул. Харківська, 4 |
62Z4662704432576 |
762-188 |
Великобурлуцький районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Великий Бурлук, вул. Паркова, 9 |
62Z6803927915707 |
17159 |
Вовчанський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Вовчанськ, вул. Торгова, 2 |
62Z4167235896438 |
64065 |
Дворічанський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Дворічна, вул. Осіння, 1 |
62Z0507220319125 |
53977 |
Дергачівський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Дергачі, вул. 1 Травня, 63 |
62Z8106388348455 |
027437 |
Дзержинський районний суд м. Харкова |
м. Харків, пр. Перемоги, 52-В |
62Z7733154787735 62Z1804486426567 |
050242/59 |
Жовтневий районний суд м. Харкова |
м. Харків, вул. Полтавський шлях,37 м. Харків, вул. Полтавський шлях,45
|
62Z5523277271670
62Z4598313328223
|
051335 |
Жовтневий районний суд м. Харкова |
м. Харків, вул. Семінарська,46 |
62Z4050670234206 |
54045 |
Зачепилівський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Зачепилівка, вул. Паркова, 7 |
62Z7945710553454 |
10132 |
Зміївський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Зміїв, вул. Адміністративна,6 |
62Z8510812519891 |
62Z5080508783398 |
|||
62Z3371963055802 |
|||
55098 |
Золочівський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Золочів, вул. Центральна, 13 |
62Z3427685323977 |
61-234 |
Ізюмський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Ізюм, вул. Соборна, 52 |
62Z5740780797191 |
62Z2024023579033 |
|||
62Z1540997751482 |
|||
73310 |
Кегичівський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Кегичівка, вул. Миру, 26 |
62Z4698907261063 |
068005 |
Київський районний суд м. Харкова |
м. Харків, вул. Валентинівська, 7-Б |
62Z2889517608517 |
59253/85 |
Коломацький районний суд Харківської області |
Харківська область, с. Резуненкове, вул. Центральна, 56 |
62Z7832015459047 |
040660 |
Комінтернівський районний суд м. Харкова |
м. Харків, пров. Брянський,5 |
62Z3051677879765 |
56163 |
Красноградський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Красноград, вул. Харківська, 127
|
62Z5668601107785 |
62Z4148842701394 |
|||
57067 |
Краснокутський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Краснокутськ, вул. Охтирська,15 |
62Z7220869235331 |
60136 |
Купянський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Куп`янськ, вул. 1 Травня, 27 А |
62Z9448296811226 |
62Z6106759018903 |
|||
Харківська область, м. Куп`янськ, пл. Центральна, 16 А |
62Z0682859471596 |
||
62Z0497181552443 |
|||
70057 |
Лозівський районний суд Харківської області |
Харківська область, м Лозова, вул. Ярослава Мудрого, 9 |
62Z7480071082699 |
18182 |
Люботинський міський суд Харківської області |
Харківська область, м. Люботин, вул. Некрасова,10 |
62Z8319352908052 |
03-8363 |
Московський районний суд м. Харкова |
м. Харків, пр. – т Ювілейний, 38-Е |
62Z6183126255135 62Z6668838799826 |
58375 |
Нововодолазький районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Нова Водолага, вул.40 років Перемоги,1 |
62Z8943095816622 |
011126 |
Орджонікідзевський районний суд м. Харкова |
м Харків, пр. Архітектора Альошина,7 м Харків, вул. Біблика, 18 |
62Z5751975877745 62Z4650154806171 |
74130/149 |
Первомайський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Первомайськ, вул. Соборна,18 |
62Z0692861019436 |
Харківська область, м. Первомайськ, 3-й мікрорайон, буд. 16-А |
62Z198653274674R |
||
13306 |
Печенізький районний суд Харківської області |
Харківська область, с. Печеніги, вул. Незалежності, 48-а
|
62Z4452052736925 |
75100 |
Сахновщинський районний суд Харківської області |
Харківська область, с. Сахновщина, вул. Шмідта,8
|
62Z3893047893007 62Z4610479453824 |
011124 |
Фрунзенський районний суд м. Харкова |
м. Харків, бульвар Богдана Хмельницького, 32\38 м Харків, просп. Олександрівський, 65, літ. "2-А" |
62Z9789380743800 |
|
|||
041-16601 |
Харківський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Покотилівка, вул. Сковороди,18 |
62Z1798461995974 |
4-0840С |
Червонозаводський районний суд м. Харкова |
м. Харків, м-н. Героїв Небесної Сотні, 36 |
62Z5458348506880 |
14181 |
Чугуївський районний суд Харківської області |
Харківська область, м. Чугуїв, пл. Соборна, 2 |
62Z8022284480454 |
62Z5521332900833 |
|||
65-300 |
Шевченківський районний суд Харківської області |
Харківська область, смт. Шевченкове, вул. Центральна, 9-а |
62Z8778988263939 |
4-0849 |
Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Харківській області |
м. Харків, м-н. Героїв Небесної Сотні, 36 |
62Z6712940526320 |
Учасник при формуванні ціни повинен врахувати усі витрати з урахуванням усіх платежів, які можуть бути ним понесені у ході виконання договору про закупівлю.
До ціни пропозиції учасник зобов’язаний включити витрати на послуги з передачі електричної енергії за регульованим тарифом, який є діючим на момент подання пропозиції Учасником торгів.
Послуги з розподілу електричної енергії сплачуються Замовником самостійно безпосередньо оператору системи розподілу відповідно до договору про надання послуг з розподілу, укладеним між оператором системи розподілу та Замовником.
Відносини, що виникають між учасниками ринку під час здійснення купівлі-продажу електричної енергії та/або допоміжних послуг, передачі та розподілу, постачання електричної енергії споживачам регулюються наступними нормативно-правовими актами:
Технічні та якісні характеристики:
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України діючими на період постачання товару. Якість електричної енергії, що передається Постачальником Споживачу, має відповідати вимогам, установленим державними стандартами (розділ 5 ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності»). Оцінка відповідності показників ЯЕ електричної енергії на проміжку розрахункового періоду, рівного 24 годинам.
Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім‘я учасника закупівлі. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
На виконання вимог Третього енергетичного пакету щодо інтеграції суб’єктів у сфері закупівлі електричної енергії України до загальноєвропейських стандартів та загальноєвропейського ринку, учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї пропозиції успішне проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, що має бути чинним на дату подання пропозиції. Сертифікат ISO 9001:2015 вважається чинним за умови щорічного підтвердження, а тому учасники у складі пропозиції повинні надати скан-копію документа, який підтверджує продовження терміну дії сертифікату ISO 9001:2015 (рішення уповноваженого органу сертифікації, звіт по аудиту).
На підтвердження запровадження Системи менеджменту охорони здоров’я і безпеки праці учасник надає оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та настанови щодо застосуваня», виданого на ім‘я учасника закупівлі. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та посвідчувати відповідність учасника системі управління охороною здоров’я та безпекою праці вимогам визначеного стандарту ISO 45001:2018.
З метою розроблення, упровадження, підтримання в робочому стані та поліпшення системи енергетичного менеджменту (СЕнМ), в результаті чого організація матиме можливість реалізувати систематизований підхід до досягнення постійного поліпшення енергетичної результативності та систем енергетичного менеджменту, Учасник повинен надати оригінал або копію сертифікату відповідності вимогам ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та настанови щодо використання». Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції.
З метою надійного захисту даних від спроби несанкціонованого доступу та забезпечення повного контролю за інформаційними ресурсами учасник шляхом надання сертифікату підтверджує відповідність вимогам ISO 27001:2013 «Інформаційні технології. Методи захисту. Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги». Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Учасники зобов’язані документально підтвердити у складі своєї тендерної пропозиції проходження сертифікації їхньої діяльності вимогам SA 8000:2014 «Соціальна відповідальність» або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є дійсним на момент його подання до участі у закупівлі.
При підготовці тендерної пропозиції учасники повинні підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно листа Мінекономрозвитку № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 року. З цією метою, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції, а саме наказ учасника щодо призначення уповноваженого працівника, що здійснює контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель, та настанови. З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ISO 37001:2016 «Системи менеджменту щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування», шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ISO 37001:2016, виданого на ім‘я учасника закупівлі. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію.
Товар повинен відповідати вимогам безпеки руху, охорони праці, екології та пожежної безпеки. Учасник гарантує, що товар (електрична енергія) є таким, що не має негативного впливу на навколишнє довкілля та передбачає застосування необхідних заходів із захисту довкілля, тобто учасник гарантує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим законодавством нормам (Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі та ISO 28000:2007 «Технічні умови для систем менеджменту безпеки ланцюга постачань» виданого на ім‘я учасника закупівлі (наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі та бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію)).
Строк поставки Товару: до 31.12.2024 року.
Учасник повинен бути включений до переліку суб'єктів господарської діяльності, які мають ліцензії з постачання електричної енергії, який розміщений на офіційному веб-сайті Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг.
Додаткова Учасник має надати у складі пропозиції:
- оригінал листа від оператора системи розподілу з підтвердженням інформації щодо отримання доступу до мереж та можливість продажу електричної енергії на території діяльності оператора системи, що виданий не раніше дати публікації оголошення;
- оригінал листа від оператора системи розподілу про те, що учасник не має заборгованості перед оператором системи розподілу за договором електропостачальника про надання послуг з розподілу електричної енергії, що виданий не раніше дати публікації оголошення.
Кількість (обсяг) товару – 945 372 кВт/год.
Тип процедури
Керуючись положеннями Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Проведення воєнного стану в Україні», із врахуванням положень указів Президента України №133/2022 від 14.03.2022р., №259/2022 від 18.04.2022р., №341/2022 від 17.05.2022р., №573/2022 від 12.08.2022р., №757/2022 від 07.11.2022р., №58/2023 від 06.02.2023р., №254/23 від 01.05.2023р., №451/23 від 26.07.2023р., № 734/2023 від 06.11.2023 р.; положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Постанова КМУ), в зв’язку з тим, що Замовник перебуває в районі проведення воєнних (бойових) дій на момент прийняття рішення про здійснення закупівлі, який закріплено Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 №75 «Про затвердження Переліку територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні)» (зі змінами) вирішено провести відкриті торги з особливостями у відповідності до вимог Постанови КМУ, внести вносить інформацію про закупівлю до річного плану.