Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ЗАТВЕРДЖУЮ
Керівник апарату
Кегичівського районного суду
Харківської області
___________ О.В. Мирощенко
25 червня 2019 року
АНАЛІЗ
роботи зі зверненнями громадян у
Кегичівському районному суді Харківської області
за перше півріччя 2019 рік
ВВІДНА ЧАСТИНА
Предметом цього аналізу є робота районного суду по розгляду звернень громадян, згідно із Законом України «Про звернення громадян» від 02 жовтня 1996 року із змінами та доповненнями.
Робота із зверненнями громадян організована на підставі таких нормативно - правових актів, як Конституція України від 28 червня 1996 року, Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» від 7 лютого 2008 року N 109/2008, Інструкції з діловодства в місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації №173 від 17 грудня 2013 року (із змінами) та ін.
При проведені аналізу вивчені звернення громадян та використані відомості, що містяться у журналі реєстрації пропозиції, заяв, скарг громадян, журналі особистого прийому громадян головою суду, а також відомості попереднього аналогічного звітного періоду.
ОСНОВНА ЧАСТИНА
У першому півріччі 2019 році до суду надійшло 4 звернення, одне з яких від громадян Дем’янченко А.С. та Процько М.І. щодо узагальнення судової практики у сфері захисту прав споживачів на залізничному транспорті, друге звернення від громадянки Ковалець І.В. із заявою про видачу довідки про результати перевірки, передбаченої Законом України « Про очищення влади», третє звернення від громадянина Костогриза Р.О. та Процька М.І. щодо функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та підсистеми «Електронний суд», четверте звернення від громадянина Коряченко Д.Є з надання роз’яснення щодо переліку документів при направленні позовної заяви про розірвання шлюбу. Всі звернення розглянуті в строки встановленні законом України « Про звернення громадян», а саме три звернення розглянуті до 5 діб, одне звернення розглянуте до 15 діб. За всіма зверненнями надано обґрунтовані відповіді та направлено заявникам за вказаними адресами.
Порівняно з аналогічним періодом минулого року, цей показник змінився: 4 звернення у звітному періоді, проти 2 звернення за аналогічний період минулого року.
Аналіз роботи зі зверненнями та по прийому громадян у Кегичівському районному суді Харківської області за попередні періоди проводились починаючи із 2004 року.
ВИСНОВКИ
За результатами проведення узагальнення слід визнати, що робота зі зверненнями громадян у Кегичівському районному суді Харківської області за перше півріччя 2019 році у цілому визнана задовільною.
Порушень діючого законодавства не виявлено.
Секретар судового засідання З.С. Пісковська
тел.: (255) 3-20-01