flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

АНАЛІЗ обліково-статистичної роботи Глухівського міськрайонного суду Сумської області за І півріччя 2015 року

АНАЛІЗ

обліково-статистичної роботи Глухівського міськрайонного суду

Сумської області за І півріччя 2015 року

 

         Згідно плану роботи суду на І півріччя 2015 року та листа ТУ ДСА України в Сумській області було проведено аналіз обліково-статистичної роботи суду за І півріччя 2015 року.

         Під час проведення вищезазначеного аналізу було використано наступні матеріали:

-                    план роботи суду на І півріччя 2015 року та матеріали про результати його виконання(акти перевірок, протоколи виробничих нарад працівників апарату суду);

-                     нормативно-правові акти, що регулюють питання обліку і реєстрації судових справ та матеріалів;

-          методичні рекомендації щодо проведення огляду даних судової статистики, аналізу обліково-статистичної роботи ТУ ДСА та загальними місцевими судами області(лист ДСА України від 14.11.2007 року №14-7207/07).

Планування роботи суду, стан виконання плану роботи.

         Планування роботи суду ведеться по півріччях і включає в себе організаційні заходи, перелік питань та завдань, які необхідно виконати та строки їх виконання.

         План роботи суду на І півріччя 2015 року сформований у відповідності з методичними рекомендаціями щодо примірного його складання і затверджений рішенням загальних зборів суддів Глухівського міськрайонного суду 15 грудня 2014 року.

         План містить 5 розділів, які включають всі напрямки роботи суду. З планом роботи Глухівського міськрайонного суду на І півріччя 2015 року ознайомлено всіх працівників суду під підпис.

         Обліково-статистична робота в Глухівському міськрайонному суді в І півріччі 2015 року проводилась відповідно до вимог чинного законодавства та нормативно-правових актів.

         Відповідно до запланованих завдань, проводились заняття з працівниками апарату суду, де вивчалися розділи Інструкції з діловодства в місцевих судах, Положення про автоматизовану систему документообігу суду, інших нормативно-правових актів, перевірявся рівень знань працівників з обліково-статистичної роботи, а саме: первинний облік – правильність заповнення обліково-статистичних карток секретарями суду по кримінальним справам, цивільним справам, справам в порядку адміністративного судочинства та справам про адміністративні правопорушення.

         На початку року у суді за результатами попереднього звітного періоду, складались аналіз з обліково-статистичної роботи та огляд даних судової статистики, які надсилались для узагальнення до ТУ ДСА України в Сумській області та були обговорені на нарадах з працівниками апарату суду.

         За І півріччя 2015 року було проведено 14 перевірок роботи канцелярії суду, а саме:

         - перевірка своєчасності здачі секретарями судового засідання судових справ після їх розгляду до канцелярії суду та правильності і своєчасності оформлення розгляду справ і матеріалів суддею, повноти та своєчасності заповнення обліково-статистичних карток в електронному вигляді, в ході якої було виявлено незначні порушення, які було усунуто в ході перевірки.

         - перевірка первинного обліку цивільних справ та стан виконання рішень суду за ІІ півріччя 2014 року, в ході якої було виявлено незначні порушення, які було усунуто в ході перевірки.

         - перевірка стану виконання вироків суду за ІІ півріччя 2014 року, в ході якої було виявлено факт невиконання вироків суду в частині сплати штрафу засудженими по 4 кримінальним провадженням.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків старшим секретарем суду Мовою О.О. В ході перевірки було виявлено незначні недоліки, зокрема не вірно сформований наряд з індексом №03-04 «Провадження за скаргами і зверненнями громадян»), які було усунуто в ході проведення перевірки.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків секретарем суду Сухою С.І. В ході перевірки було виявлено незначні недоліки, зокрема в заповненні обліково-статистичних карток(п. п.4., 9.3.1, 9.3.2,),  які було усунуто в ході проведення перевірки.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків секретарем суду Чилікіною А.М. В ході перевірки було виявлено незначні розбіжності в заповненні карток в паперовому та електронному варіантах, які було усунуто в ході проведення перевірки.

         - перевірка первинного обліку справ про адміністративні правопорушення та виконання постанов суду за ІІ півріччя 2014 року, в ході якої порушень виявлено не було.

         - перевірка роботи суду по направленню копій судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, в ході якої було встановлено, що всі судові рішення Глухівського міськрайонного суду своєчасно включаються до реєстру.

         - перевірка роботи суду щодо ведення обліку речових доказів, в ході якої зауважень і порушень виявлено не було.

         - перевірка первинного обліку справ по КАС України та стан виконання постанов суду по КАС України за ІІ півріччя 2014 року в ході якої було виявлено незначні недоліки щодо ведення обліково-статистичних карток, заповнення алфавітного покажчика, реєстрації в журналі обліку виконавчих документів, виданих судом, секретарем суду Сухою С.І. Під час перевірки всі недоліки було усунуто.

         - перевірка роботи суду зі зверненнями громадян. В ході перевірки було встановлено, що заяви вищевказаної категорії до Глухівського міськрайонного суду не надходили.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків секретарем суду Тупіковою О.Д., в ході якої було виявлено незначні порушення в заповненні обліково-статистичних карток на справи окремого провадження, які було усунуто в ході перевірки.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків секретарем суду Тарасенко Л.В., в ході якої було виявлено незначні порушення в заповненні обліково-статистичних карток на справи позовного провадження, які було усунуто в ході перевірки.

         - перевірка стану виконання функціональних обов’язків архіваріусом суду Воєйко А.В. В ході перевірки було виявлено недоліки в складанні протоколів засідання експертної комісії, які було усунуто в ході проведення перевірки.

         Акти перевірок обговорені на виробничих нарадах працівників апарату суду. Кожному працівнику суду вказано на необхідності високого рівня персонального відповідального ставлення під час виконання своїх посадових обов’язків та недопущення помилок і недоліків в роботі.

         В І півріччі 2015 року Глухівським міськрайонним судом згідно плану роботи проводилась робота по аналізу та узагальненню вивчення судової практики, зокрема:

         - Аналіз обліково-статистичної роботи Глухівського міськрайсуду за 2014 рік.

         - Огляд даних судової статистики за 2014 рік.

       - Узагальнення судової практики розгляду кримінальних проваджень про злочини проти власності у 2014 році (Суддя Колодяжний А.О., помічник судді Тищенко Н.М.).

        - Узагальнення практики розгляду спорів, що виникають із договорів позики, кредиту, банківського вкладу за 2014 рік(Керівник апарату Тидень В.М.).

         - Узагальнення практики розгляду справ про спадкування у 2014 році(Суддя Моргун О.В., помічник судді Нечипоренко С.Ф.).

         - Узагальнення судової практики розгляду справ про адміністративні правопорушення, що посягають на громадський порядок і громадську безпеку(Керівник апарату Тидень В.М.).

        - Аналіз реалізації проекту обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу, проект «Електронний суд»(Керівник апарату Тидень В.М.).

         - Аналіз реалізації проекту щодо надсилання судами СМС-повідомлень учасникам судового процесу (кримінального провадження)(Керівник апарату Тидень В.М.).

         - Оцінка і аналіз ефективності діяльності суду в 2014 році за критеріями, визначеними рішенням Ради суддів загальних судів України від 05 червня 2013 року №39, з подальшим розміщенням результатів на офіційному веб-сайті суду(Керівник апарату Тидень В.М., заступник керівника апарату Бадюк С.Ф., головний спеціаліст с ІТ Тарануха Д.С.).

         Вказані питання було обговорено на зборах суддів і працівників апарату суду.

         З 1 січня 2011 року відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус судів», а також до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30, в суді було запроваджено автоматизовану систему документообігу.

         На підставі наказів голови суду та керівника апарату суду надано доступ та право користування автоматизованою системою суддям та працівникам апарату суду відповідно до виконуваних ними посадових обов’язків.

         Всі працівники суду працюють в системі під особистим логіком та паролем і мають доступ тільки до окремих відповідних гілок системи, відповідно до своїх функціональних обов’язків.

         Всі справи, які надходили до суду упродовж першого півріччя 2015 року, було зареєстровано в автоматизованій системі документообігу суду та здійснено їх автоматизований розподіл.

         За звітний період було прийнято 130 розпоряджень керівника апарату суду щодо повторного автоматичного розподілу справ. Фактів неналежного функціонування програми «Д3» в І півріччі 2015 року зафіксовано не було.

         Первинний облік документів в Глухівському міськрайонному суді ведеться у відповідності до  вимог Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, апеляційному суді Автономної республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України від 17.12.2013 року №173 та Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26 листопада 2010 року №30.Відповідальними особами за складання статистичних з0вітів за І півріччя 2015 року відповідно до наказу керівника апарату суду від 18.06.2015 року №25 кОД призначені наступні працівники:

         - по формам «1-Л», «1-1 ОП», розділи 1-4, 7-8 форми «1-1», «6», «7», «8» на судового розпорядника Нечипоренко С.Ф.

         - по формі «2-Ц» - на секретарів суду Тарасенко Л.В., Тупікову О.Д.

         - по формі «2-А» - на секретаря суду Суху С.І.

         - по формі «3» - на секретаря суду Чилікіну А.М.

         - по формі «4» - на секретаря суду Привалову Т.М.

         - розділ 5 форми «1-1» на старшого секретаря суду Мову О.О.

         - по формі «10» на секретарів суду Тарасенко Л.В., Тупікову О.Д., Суху С.І., Чилікіну А.М., друкарку суду Бадуліну А.В.

         Робота з картками на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу в суді.

         Обов’язки по заповненню (в електронному вигляді) карток на осіб в КП «Д-3», стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу, покладено на помічників суддів. Контроль за правильністю та достовірністю внесених даних в картки на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу, покладено на судового розпорядника суду Нечипоренко С.Ф.

         Відповідно до наказу ДСА України від 05.12.2013 року №169, який набрав чинності з 01 січня 2014 року , паперовий варіант карток на осіб, стосовно яких судом розглянуто кримінальну справу до ТУ ДСА України в Сумській області не надсилається, крім інформації про кількість сформованих карток (із зазначенням кількості карток, матеріали кримінальних проваджень яких надіслані до апеляційного суду).

         Обліково-статистична звітність за І півріччя 2015 року ведеться відповідно до Інструкції щодо заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими(крім господарських) судами судових справ і матеріалів, затвердженою наказом Державної судової адміністрації України 5 червня 2006 року №55 та Методичними рекомендаціями щодо заповнення форм звітності.

         Висновки:

         Виходячи з вищевикладеного, стан  обліково-статистичної роботи в Глухівському міськрайонному суді в І півріччі 2015 року слід визнати добрим.

         З метою недопущення в подальшій роботі помилок та недоліків при веденні первинного обліку, необхідно:

         - голові суду Сапону О.В., керівнику апарату суду Бадюк С.Ф., заступнику керівника апарату Тидень В.М. посилити контроль за веденням судової статистики, особливу увагу при цьому звертати на своєчасність та достовірність показників звітності про стан здійснення судом правосуддя;

         - Керівнику апарату суду Бадюк С.Ф., заступнику керівника апарату суду Тидень В.М. :

         - планувати і проводити навчання з працівниками апарату суду, які займаються питаннями обліково-статистичної роботи та судової статистики.

         - головному спеціалісту з інформаційних технологій Таранусі Д.С. працювати над удосконаленням знань і навичок працівників апарату суду при роботі з автоматизованою програмою «Д3» та проводити систематичні навчання по складним питанням, що виникають в ході роботи в даній програмі.

 

 

Голова Глухівського

міськрайонного суду                                                                О.В. Сапон