flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз роботи із зверненнями громадян за 2012 рік

05 березня 2013, 15:27

                                                              Аналіз роботи із зверненнями громадян

 за 2012 рік

                    

 

Аналізом стану організації роботи з розгляду звернень громадян за 2012 рік в Оржицькому районному суді встановлено наступне.

За вказаний період до Оржицького районного суду Полтавської області надійшло 20 звернень громадян, з них - 9 усних звернень громадян та 11 письмових. З 20 звернень 17 розглянуті у 5-ти денний термін та 3 у 10-ти денний термін, надано обгрунтовані відповіді згідно до Конституції України, Законів України “Про звернення громадян”, Указу Президента України “Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади”, Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органи державної влади і місцевого самоврядування…”. Протягом  2012 року скарги до Оржицького районного суду не надходили.

Порівняно з 2011 роком в 2012 році кількість звернень збільшилася. Так, протягом 2011 року до суду надійшло 10 письмових звернень, на особистому прийомі було прийнято 8 громадян.

 

Протягом 2012 року надійшло:

 

-         7 звернення з приводу надання інформації щодо розгляду справи;

-         5 звернення щодо роз’яснення законодавства;

-         8 зверненнь щодо направлення копії рішення суду;

 

Протягом першого півріччя 2011 року :

 

-         10 зверненнь з приводу надання інформації щодо розгляду справи ;

-         1 звернення щодо відшкодування витрат, пов’язаних з викликом до суду;

-         1 звернення щодо направлення копіїї рішення суду;

-         1 звернення щодо роз’яснення законодавства;

-         1 звернення щодо наявності зброї у представника, який перебував у суді;

-         1 звернення щодо видачі виконавчого листа.

 

На особистому прийомі громадян протягом 2012 року з 9 осіб, було прийнято 4 особи пенсійного віку, 4 працюючих та 1 безробітній.

 

Звернень з приводу не видачі копій судових документів, дій судових працівників, незгоди з відповіддю, невиконання рішення суду, неетичної поведінки суддів, невчасного направлення справи до апеляційної чи касаційної інстанції, організації роботи суду та ін. не надходили.

Звернень від Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, ветеранів війни і праці, інвалідів, інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки не надходило.

Звернення громадян розглядалися кваліфіковано, неупереджено, обєктивно.

Протягом 2012 року відсутні випадки несвоєчасності розгляду звернень громадян.

Відмічається збільшення кількості звернень громадян порівняно з аналогічним періодом 2011 року на 1 звернення. Відмічається відсутність повторних звернень громадян, що свідчить про надання вичерпних та кваліфікованих відповідей на звернення громадян.

Залишок  нерозглянутих  звернень  громадян станом на 28 грудня 2012 року відсутній.

 

 

КЕРІВНИК АПАРАТУ

ОРЖИЦЬКОГО РАЙОННОГО СУДУ                                  В.К.КРОПИВКА