Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Звіт щодо результатів розгляду запитів на отримання публічної інформації за 2017 рік
03.01.2018
Протягом звітного періоду до відділу документального забезпечення-канцелярія надійшло 21 запит на отримання публічної інформації.
Запити на інформацію надійшли від фізичних осіб: 17 (електронною поштою), та від юридичних осіб – 4 (електронною поштою)
Запити складені:
- із використанням типової форми запиту, розміщеної на веб-сайті Івано-Франківського окружного адміністративного суду – 6,
- у довільній письмовій формі - 15.
Запити стосувалися, надання інформації щодо:
- біографічних відомостей та фотографій суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду;
- надання суддям службового житла у 2013-2017 роках;
- списку суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду, у яких закінчені повноваження у межах п’ятирічного строку та коштів, виплачених кожному з них, за період перебування без повноважень;
- списку суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду із зазначенням голови суду та його заступників, судді-спікера, прес-секретаря, а також інформації щодо здійснення суддями правосуддя або причини його нездійснення;
- фактичної чисельності помічників суддів та вакантних посад;
- вищої юридичної освіти суддів Івано-Франківського окружного адміністративного суду;
- фактичної та штатної чисельності працівників апарату Івано-Франківського окружного адміністративного суду за 2011-2017 роки;
- надання інформації по адміністративних справах.
Розглянуто та надано інформацію на 21 запит, із них:
- на 15 запитів надано публічну інформацію;
- на 6 запитів надано інформацію та копії документів.
За результатами розгляду запитів відповіді надані у письмовій формі із них 20 надіслано електронною поштою, 1 – поштою.