Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ДОКУМЕНТІВ
У Тлумацькому районному суді Івано-Франківської області
Прийом документів здійснюється за адресою: вул. Винниченка, 14 А,
м.Тлумач Івано-Франківської області:
Пн-Чт: з 08:00 до 17:15*
Пт: з 08:00 до 16:00*
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00*
Сб, Нд: вихідні
Для надсилання кореспонденції функціонує офіційна електронна адреса Тлумацького районного суду Івано-Франківської області – inbox@tl.if.court.gov.ua
* Норми КЗпП України щодо скороченої тривалості роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів у період дії воєнного стану не застосовуються (частина шоста статті 6 Закону України "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану").
* У разі виникнення форс-мажорних обставин, пов’язаних із знеструмленням електромережі суду, виходу з ладу обладнання або комп’ютерних програм чи настання інших обставин, які унеможливлюють функціонування автоматизованої системи суду, а також виникнення надзвичайних ситуацій або інших небезпечних подій приймання документів може бути тимчасово зупинено.