flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи із запитами на публічну інформацію у 2 кварталі 2019 року

Аналіз стану роботи із запитами

на публічну інформацію у 2 кварталі 2019 року

 

Даний аналіз проводиться на виконання п. 6 постанови колегії ТУ ДСА України в Волинській області від 18.03.2014 № 1/4/3 та плану роботи суду на 2 квартал 2019 року.

Відповідно до положень статті 1 Закону України від 13 січня 2011 року № 2939-VI «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом. Публічна інформація є відкритою, крім випадків, встановлених законом.

Статтею 5 Закону визначено шляхи доступу до інформації, а саме: систематичне та оперативне оприлюднення інформації в офіційних друкованих виданнях, на офіційних веб-сайтах в мережі Інтернет, на інформаційних стендах та надання інформації за запитами на інформацію.

Порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Іваничівського районного суду Волинської області та інформації, що становить суспільний інтерес, здійснюється відповідно до Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Іваничівського районного суду Волинської області, затвердженого наказом голови суду від 18.05.2011 № 9.

Відповідальними за організацію доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Іваничівського районного суду є заступник керівника апарату Шумик І.С., а у період її відсутності - керівник апарату Мороко С.В.

Діловодство щодо запитів на інформацію ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається на канцелярію суду.

Усі запити на інформацію, що надійшли до суду поштою та запити, подані під час особистого прийому, реєструються в канцелярії суду у журналі реєстрації запитів на отримання публічної інформації та відповідей на них вдень їх надходження та подання. Відповідь на запит на інформацію надається не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі, якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту, а у разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, відповідальний працівник може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження, про що повідомляє запитувача в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

 

Протягом 2 кварталів 2019 року суду на електронну адресу суду надійшло 5 запити на публічну інформацію, усі з них - за належністю, 4 від фізичної особи, 1 – від юридичної.

Запит першої фізичної особи стосувався статистичної інформації щодо кількості співробітників суду (помічників суддів, секретарів, працівників канцелярії, діловодів), запит другої -  щодо списку суддів Іваничівського районного суду Волинської області із зазначенням голови суду та його заступників, а також судді спікера та прес-секретаря, запит третьої – щодо штатної чисельності працівників суду, кількості зареєстрованої вхідної кореспонденції у 2018 році та січні-лютому 2019 року, середнього розміру відсотка премії та надбавки за інтенсивність праці у січні-лютому 2019 року, а також середнього розміру інших надбавок, передбачених Законом України «Про державну службу», якщо такі встановлювались, запит четвертої – щодо Плану безкоштовних заходів для суддів загальних місцевих судів (за кордоном, а також в Україні) у 2019-2020 роках.

Запит від Бюро журналістських розслідувань «Свідомо» стосувався інформації щодо кількості нерухомого майна, віднесеного до числа службового житла, яке використовується працівниками та суддями, кількості суддів та працівників, які отримали у користування службове житло, та кількості працівників, які потребують забезпечення службовим житлом станом на 31.12.2018.

Всі запити розглянуто у встановлений законодавством 5-ти денний термін, відповіді надіслано на електронні адреси запитувачів. Порушень термінів розгляду звернень не виявлено.

Відповідальним працівником суду щотижнево готується інформація про кількість запитів, які надійшли на адресу суду та щоквартально аналізується стан роботи із запитами на інформацію. Дана інформація оприлюднюються на офіційному веб-сайті суду в розділі «Інше» групі «Доступ до інформації».

Результати проведеного узагальнення свідчать, що в Іваничівському районному суді Волинської області робота із запитами на публічну інформацію, що надходять до суду, ведеться на належному рівні, здійснюється постійний контроль за якістю, своєчасністю та повнотою надання відповідей запитувачам. Відповіді на запити надаються судом своєчасно, є змістовними, повними, вичерпними та достовірними.

 

 

Заступник керівника апарату                                                                                        І.С.Шумик

 

03.07.2019